פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
arr | 00:42  08/09/09
אני מעוניינת ללמוד הנדסת מכונות, וכפי שהמצב נראה, אוכל להתקבל. 1. השמועה אומרת כי הטכניון זה ה-מקום ללמוד הנדסה. מדוע, והאם יש הבדל גדול בין הטכניון לאוניברסיטת תל אביב? 2. ברור לי כי הנדסת מכונות זאת בחירה טובה, אבל קשה לי להגיד למה לא הנדסת חשמל או הנדסת תעשיה וניהול - מדובר בתחום רחב והרבה ממנו נראה מעניין... האם בכלל אפשר להיות סגורים על העניין הזה? 3. מדוע הדרישות להנדסת מכונות נמוכות מהדרישות לסוגים אחרים של הנדסה?
מנהלת הפורום | 13:00  24/09/09
איננו ממליצים על מוסד לימודי זה או אחר בפורום זה. גם איננו עוסקים בשמועות. אני ממליצה שתבדקי באתרים של הטכניון ואוניברסיטת תל אביב את תכניות ומסלולי הלימוד בהנדסת מכונות, הנדסת חשמל ואלקטרוניקה והנדסת תעשיה וניהול. כך תוכלי לראות מה התחומים בהם עוסקים בכל אחד מתכניות הלימוד ולברר עם עצמך מה יתאים לך. כמו כן – כל המוסדות האקדמיים בארץ עורכים ימים פתוחים במהלך שנת הלימודים. אני ממליצה שתשקלי ללכת לימים פתוחים אלה ותשמעי מה מוצע בכל אחד מהמסלולים. הדרישות בכל אחד מהמוסדות האקדמיים משתנים, גם לגבי המסלולים השונים. העובדה שהדרישות להנדסת מכונות לכאורה נמוכות יותר, אינה מעידה על תוכן הלימודים, ואף אינה מעידה על אפשרויות התעסוקה בהמשך.
סגור