פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
גיל | 11:56  11/07/10
השתחררתי לפני חודשיים בערך מצה"ל, והכיוון שלי הוא ללמוד מדעי המחשב או הנדסת תוכנה. נרשמתי לאוניברסיטה העיברית למדעי המחשב, הממוצע בגרות שלי הוא 106, 3 יח"ל מתמטיקה ציון 96, ואני צריך פסיכומטרי של 648 לפחות. בגלל שהמועד היחידי של הפסיכומטרי שרלוונטי לשנת לימודים הזאת הוא רק חודש וחצי מהשחרור שלי (יולי),לקחתי קורס פסיכומטרי מקוצר של לחמן, ולפי ההרגשה שלי ונתוני הסימולציות שקדמו לבחינה הציון שלי הוא בסביבות ה550. איך שזה נראה כעת יש לי 2 אפשרויות : 1. לוותר על שנת הלימודים הזאת, לגשת שוב לפסיכומטרי, לשפר את הבגרות במתמטיקה, לחסוך כסף, ולנסות להתקבל שנה הבאה לאונ' העיברית. 2. ללכת ללמוד השנה הנדסת תוכנה (שזה 4 שנים לעומת 3 שנים במדעי המחשב) במכללה האקדמית להנדסה ירושלים. אין נורא מתלבט בין 2 האפשריות ואני חייב להחליט בקרוב או שאפשרות 2 לא תהיה רלוונטית..
שמיר שני | 14:41  11/07/10
גיל שלום, מתיאורך עולה כי קיימות שתי התלבטויות גם היכן למוד וגם מה ללמוד (מדעי המחשב/הנדסת תוכנה). לגבי ההבדלים בין הנדסת תוכנה למדעי המחשב - השבתי באחת מהתשובות לשאלות האחרונות, מאחר וקיימים הבדלים בין התחומים במספר מישורים למרות שמדובר בתחומים קרובים הייתי ממליצה לך לשקול זאת. באשר להאם לדחות בשנה וללמוד באונ' או להתחיל השנה אצלנו במכללה האקדמית להנדסה ירושלים (בכפוף כמובן למעבר קורסי ההכנה והצגת ציון הפסיכו' הנדרש) - הייתי שמחה שתגיע לפגישת ייעוץ במכללה בה תוכל להתרשם מן המכללה, לדבר עם סטודנטים וכן בוגרים כי כמו שאומרים טוב מראה עיניים... אתה מוזמן ליצור עימנו קשר 02-6588000 שלוחה 1 ונפרט ונרחיב יותר על מנת לסייע בהתלבטות, בהצלחה בבחירה, שני
סגור