פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
היי שני, יש לי תואר ראשון בניהול מאונ' בן גוריון ואני שוקלת לעשות הסבה מקצועית. חשבתי על תחום הנדסת תעשייה וניהול. האם את מכירה תוכניות השלמה לתואר זה לבוגרי תואר ראשון ולאו דווקא הנדסאים? אשמח לקבל תשובות גם מאנשים שבדקו גם כן את הנושא.
חן שלום, ככל הידוע לי אין תוכניות השלמה ממש כפי שאת מחפשת לבוגרי תואר ראשון בתחום קרוב, אלא מה שניתן עלשות זה להשתלב במסלולים הרגילים ולקבל על סמך הלימודים האקדמיים שברשותך נקודות זכות פטור. אסביר לך איך זה עובד אצלנו במכללה האקדמית להנדסה ירושלים וכמובן שכדאי לבדוק פרטנית לגבי מוסדות אחרים שאת מתעניינת בהם: אצלנו מועמדים שבאים עם רקע אקדמי קודם ומעוניינים להשתלב באחד המסלולים (ישנו גם מסלול לאנשים עובדים) משתלבים במסלול הרגיל ויכולים לקבל הכרה בנקודות הזכות עד שליש מקודות הזכות של התואר. כלומר, עדיין תצטרכי לעבור שני שלישי מהתואר בהנדסת תעשייה וניהול אצלנו - זו הנחייה של המועצה להשכלה גבוהה. לפרטים נוספים נשמח להסביר טלפונית או בפגישת ייעוץ 02-6588000 שלוחה 1. בהצלחה רבה, שני
סגור