פורום לימודים בהונגריה

בהנהלת: University  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע על לימודי הרפואה בהונגריה בשפה האנגלית. מה תנאי הקבלה,קורסי הכנה, עלויות, חיי חברה ועוד ככל העולה על דעתכם.
 
University

יוניברסיטי פועלת בישראל משנת 1993 ועוסקת בהכוונת סטודנטים ישראלים ללימודים אקדמיים בהונגריה

 
שלום, אני רציתי לדעת אם יש הבדל משמעותי בין דברצן לסגד... דבר שני רציתי לדעת מבחינה כמות ישראלים שיש בכל אחת מהאונבריסטאות... ואם מישהו יודע מחיר פחות או יותר של סגד...
אלה וולפמן | 22:08  17/03/10
אין המון הבדלים משמעותיים. שתי האוניברסיטאות מלמדות באנגלית, בשתיהן לומדים 6 שנים (שנה שישית - הרוב בארץ). מבחינת כמות ישראלים - בדברצן יש יותר. דברצן היא עיר גדולה יותר מסגד, ולכן יש יותר אפשרויות לפעילות חוץ לימודית. אבל גם בסגד יש (פחות או יותר) מה לעשות. את האמת, אני ממליצה פה לכל אחד, שאם יש לו התלבטות להוציא כמה דולרים ולטוס לראות את שתי הערים. אני עשיתי את זה וזה מאוד הרגיע אותי. אם תבואי לבקר, מומלץ לקבוע עם סטודנטים ולשמוע מהם את ה"סיפור האמיתי". אם תבואי לסגד, אני אשמח להיפגש איתך לכוס קפה או אפילו להכניס אותך להרצאה. מחיר לשנה בסגד, החל משנה הבאה: 13,500 דולר. המחירים הם במגמת עליה - כל שנה שמחכים, זה יקר יותר. אם יש עוד שאלות על סגד בפרט, את יותר ממוזמנת לשאול. ואם יש לך עוד שאלות על דברצן, עדיף שתפני לפורום שלהם ב www.debmed.info יש שם אנשים שיוכלו לעזור לך הרבה יותר ממני.
סגור