פורום לימודים בהונגריה

בהנהלת: University  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע על לימודי הרפואה בהונגריה בשפה האנגלית. מה תנאי הקבלה,קורסי הכנה, עלויות, חיי חברה ועוד ככל העולה על דעתכם.
 
University

יוניברסיטי פועלת בישראל משנת 1993 ועוסקת בהכוונת סטודנטים ישראלים ללימודים אקדמיים בהונגריה

 
לאחר שנה וקצת של בגרויות ופסיכומטרי, גם אני הגעתי למסקנה שאין מנוס מתכנית גיבוי (=לימודים בהונגריה), למקרה המאוד סביר שלא אתקבל בארץ... נפגשתי עם רוני, נציג 3 מהאונ' בהונגריה, ויצאתי משם מדוכאת מעט.. כשדיברנו על מבחן הכניסה, התברר שלא אוכל להשתתף במכינה (היא מתחילה 3 שבועות לפני בגרות במתמטיקה) ואיאלץ ללמוד בבית, באופן עצמאי. רוני הציג בפניי את 2 הספרים העצומים (ביולוגיה-אנטומיה, וכימיה) ומאותו הרגע אני עסוקה במחשבות מדכאות.. רציתי לשאול - יש פה מישהו שלמד לבד, בלי רקע בביולוגיה וכימיה, והצליח ללמוד את כל החומר הזה (חשוב לציין - יש לי 2-3 חודשים ללמוד בלבד) ולעבור את המבחן? אשמח לעידוד, עצות, וכל דבר אחר שנראה לכם שיעזור.. המון תודה!
שלום נרקיס, אני אישית לא הייתי צריכה לעבור מבחן כניסה מכוון שהיו לי לימודים אקדמאיים קודמים, אבל אני יודעת על כמה שלמדו באופן עצמאי והצליחו לעבור את מבחני הכניסה. הרמה היא לא הכי גבוהה בעולם אבל היא דורשת ישיבה על הטוסיק ולימודים רציניים. אם את לא מסוגלת ללמוד בהונגריה, יש גם מכינות בארץ שאולי יתאימו לך יותר. בכל מקרה, זה אפשרי. רק צריך כוח רצון וסיבולת.
סגור