פורום לימודים בהונגריה

בהנהלת: University  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע על לימודי הרפואה בהונגריה בשפה האנגלית. מה תנאי הקבלה,קורסי הכנה, עלויות, חיי חברה ועוד ככל העולה על דעתכם.
 
University

יוניברסיטי פועלת בישראל משנת 1993 ועוסקת בהכוונת סטודנטים ישראלים ללימודים אקדמיים בהונגריה

 
היי אני בת 21, פראמדיקית בצבא, משתחררת עוד כ3 חודשים. תמיד רציתי רפואה אבל אין לי ציון מספיק טוב בפסיכומטרי, עשיתי את הפסיכומטרי בתיכון עוד. אני יודעת שלא משנה כמה אני אשב על הפסיכומטרי אני לא יוציא ציון מספיק כדי להתקבל ללימודי רפואה בארץ. שמעתי על הלימודים בהונגריה והייתי אפילו בפגישת יעוץ. כרגע יש לי הרבה שאלות ותהיות. רציתי לשאול האם כדאי לדחות את הלימודים בשנה ולעשות מכינה שנה הבאה? או שאפשרי ללמוד למבחני קבלה לבד? תוך כדי השירות... ואיך בעצם הלימודים שם? האם יהיה לי קשה? איפה ללמוד? בודפשט? סגד? פץ'? איך זה לעזוב את הכל פשוט (חברים, משפחה, את הארץ..) ל5-6 שנים?? אשמח לשמוע כמה שיותר תגובות בנושא מאנשים שכבר חוו את זה או שנמצאים כרגע שם...
אלה וולפמן | 10:19  14/12/10
היי סשה, ההחלטה ללמוד רפואה בחו"ל היא לא פשוטה. צריך להיות מאוד סגורים על ההחלטה הזו בשביל להצליח. אני ממליצה לך לפני הכול לצאת לסיור קצר בהונגריה ולהכיר את הערים, להכיר סטודנטים ולראות מה הכי מתאים לך. כל עיר היא שונה מהשניה ואיתה ההטבות שלה והמגרעות שלה. ללמוד לבד למבחני הקבלה זה לא פשוט, את יכולה לנסות השנה ואם לא הצלחת אז שנה הבאה ללכת למכינה... השאלה היא אם יש לך את הישבן והזמן לשבת וללמוד.. הלימודים הם לא קלים, יש דרישות מאוד גבוהות, אז כדאי שתהיי מוכנה לסדר יום לא פשוט. חוצמזה, זה גם לא הכי נורא, יש חיי חברה, ויש תחושת מימוש. אם תשאלי שאלות יותר ספציפיות אני אשמח לענות.
הלימודים מאוד יקרים. ההורים שלי מאוד רוצים שאני אלך ללמוד שם ואומרים שיממנו לי את הכל. יש זמן בכלל במהלך הלימודים לעבוד שם? ובנוסף, שמעתי לאחרונה שנפתח סניף של אוניברסיטת בר אילן בצפת שמתקבלים לשם רק סטודנטים שמסיימים את השנתיים הפרה-קליניות של הלימודים בחו"ל. האם יש אפשרות לדעתך לסיים שנתיים פרה קליניות ולהמשיך את המסלול בארץ?
אלה וולפמן | 20:55  15/12/10
בנוגע לצפת זה רק אחרי שלוש שנים, לא שנתיים. ואני לא יודעת מה תנאי הקבלה עדיין... זה לא זול ללמוד שם ובהחלט צריך תמיכה כלכלית. לעבוד זה אפשרי רק בבודפשט ורק בשנים מוקדמות יותר
למה רק בבודפשט? מה הבעיה בשאר המקומות? ומה זאת אומרת רק בשנים המוקדמות? לגבי הלימודים בארץ כתוב שניתן להתקבל אחרי הפרה-קליניקה. זה נלמד בשנתיים הראשונות לא?
אפשר לעבוד רק החל משנה שלישית ומעלה כי אין כ"כ זמן לפני ורק בבודפשט כי רשמית אסור לנו לעבוד בהונגריה אז ניתן לעבוד רק במקומות ישראלים כמו הסוכנות או אל על.
למה אסור לנו לעבוד בהונגריה?
כי אנחנו זכאים רק לאשרת שהייה של סטודנטים וזה לא מאפשר לנו ללמוד..
סטודנט שכרגע במכינה | 22:34  14/12/10
אין לי בעיה לענות לך על שאלות נקודתיות באופן אישי. אני מאוד מבין לליבך בכל הנושא הזה. תשאירי פרטים כמו מייל וסקיים(עדיף סקייפ) ואענה ביותר פירוט.
הסקייפ: sasha.sokolov11 המייל: [email protected]
סטודנט שכרגע במכינה | 22:34  14/12/10
אין לי בעיה לענות לך על שאלות נקודתיות באופן אישי. אני מאוד מבין לליבך בכל הנושא הזה. תשאירי פרטים כמו מייל וסקיים(עדיף סקייפ) ואענה ביותר פירוט.
רוני בן שימול | 15:36  26/02/12
היי שמי רוני גם אני כמו סשה מתעניינת בלימודי רפואה בחול אשמח לדבר איתך אם תשאיר לי מייל או סקייפ זה נורא חשוב לי לדבר עם סטודנט מלשוחח עם מכינות רק גובר לי הספק בברכת שבוע טוב
סגור