פורום לימודים בהונגריה

בהנהלת: University  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע על לימודי הרפואה בהונגריה בשפה האנגלית. מה תנאי הקבלה,קורסי הכנה, עלויות, חיי חברה ועוד ככל העולה על דעתכם.
 
University

יוניברסיטי פועלת בישראל משנת 1993 ועוסקת בהכוונת סטודנטים ישראלים ללימודים אקדמיים בהונגריה

 
אורי | 18:37  25/02/13
שלום, בקשר ללימודים בהונגריה, רציתי לשאול האם כסטודנט דתי אפשר להסתדר שם. האם יש שם סטודנטים דתיים?
מנהל פורום לימודים בהונגריה | 18:32  27/02/13
אורי שלום ! בהונגריה ישנם 4 אוניברסיטאות ( בודפשט, סגד, פץ' ודברצן ) המלמדות רפואה כללית ורפואת שיניים בשפה האנגלית. בענין הדת וסטודנטים יהודיים דתיים, בכל הערים ( מלבד פץ' !!!) קיימים בתי חבד, בתי כנסת אורתודוקסים וקהילות יהודיות מקומיות. הסטודנטים נוהגים להצטרף לקהילת חב"ד מטעמי נוחות ושפה. בבודפשט שהיא גם העיר בירה, קיימים שירותי דת רבים כגון : סופר מרקט, מקווה, בתי כנסיות רבות וכו" בעיר סגד קיים בית חב"ד הפעיל בסופי שבוע. בעיר דברצן ישנו בית חבד וקהילה יהודית. להלן לינק לבית חבד הונגריה : www.chabadhungary.com ןלסיכום ישנם סטודנטים שלמדו ולומדים בהונגריה ללא כל בעיה לשמר את הדת והמסורת.
ליאב | 11:10  31/05/13
שלום אורי אני סטודנט דתי שנה חמישית רפואה בסגד. כיום הכי קשה להסתדר כדתי בסגד אבל זה יותר מאפשרי ולא כזה נורא כמו שחושבים. בנוסף אני עוזב את הדירה שלי ויש לי פה סטים שלי כלים כשרים וכו' כך שאם אתה מגיע לפה אין לי בעיה להעביר את הרוב תמורת סכום סמלי בלבד. אם תרצה עוד פרטים לגבי סגד בכלל ודת בפרט תרגיש חופשי בברכה ליאב יואלי
סגור