פורום לימודי פסיכולוגיה - לקריאה בלבד

בהנהלת: פרופ' ארנון לוי   |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום פסיכולוגיה תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני בפסיכולוגיה ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? תנאי קבלה, שדרוג בעבודה? מה אפשר לעשות עם התואר? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
פרופ' ארנון לוי

פרופ' ארנון לוי פסיכולוג קליני, פסיכואנתרופולוג ומאמן אישי. לשעבר יו”ר האיגוד הישראלי לפסיכותרפיה, מייסד האיגוד הישראלי לאימון פסיכולוגי ,סגן נשיא בחברה הבינ"ל לאימון בגישת Coaching Psychology

 
יפעת | 11:04  16/01/11
אני רוצה להתחיל ללמוד פסיכולוגיה במטרה להמשך לפסיכלוגיה קלינית. לאחר שיחה עם משפחה וחברים הבנתי שלא הרבה ממשיכים לתואר שני. אני לא עומדת בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות ולא מעוניינת להמתין כדי לשפר בגרויות ולעשות עוד פסיכומטרי. האם מבין בוגרי מכללות יש כאלה הממשיכים לתואר שני ? מה הסיכויים שלהם בעתיד ? בנוסף, מהם תנאי הקבלה לחוג במכללה למינהל ? תודה, יפעת.
נועה לביא | 14:25  16/01/11
יפעת שלום, בפסיכולויגה יש מס' תחומים- קוגניטיבית, קלינית, התפתחותית, חברתית, מדעי המוח. בכל אחד מהם יש תואר שני (ובתחומים נוספים). בוודאי שיש בוגרי מכללות שממשיכים לתואר שני בכל אחת מהתתמחויות שציינתי. בלימודים אצלנו תיחשפי לכל אחד מתחומי הפסיכולוגיה כך שתוכלי לקבל החלטה מושכלת לאן את רוצה להמשיך. התכנית שלנו מכינה אותך בצורה מיטבית לתואר השני ולמבחן המתא"ם שיש לעבור לפני תחילת הלימודים לתואר שני. את מוזמת ליום הפתוח ב 18/2 החל משעה 09:00 שם תשמעי הרצאה מראש החוג תיפגשי עם מרצים נוספים והתנסות מעשית במעבדות החוג. ביום זה יש גם הנחה בדמי הרישום.
לימור | 14:35  16/01/11
שלום יפעת. מה שחשוב בקבלה לתואר שני בפסיכולוגיה הינו ממוצע התואר הראשון + תוצאות מבחן המתאם והתרשמות מהמועמד בועדת הקבלה. אם תלמדי במכללה מכובדת בה תוכנית הלימודים הינה ברמה אקדמית גבוהה ותצליחי בלימודייך אין סיבה שלא ישקלו את מועמדותך כובגרת מכללה. לעניין תנאי הקבלה לחוג לפסיכלוגיה במכללה למנהל- הבנתי שאפשר להירשם עם פסיכומטרי 600 וממוצע בגרות 90. מקווה שעזרתי.
שני | 09:01  18/01/11
את יכולה ללמוד באוניברסיטה הפתוחה. אין שם תנאי קבלה בכלל. אבל קחי בחשבון שנורא נורא קשה להגיע לממוצע 90. כמעט בלתי מציאותי לדעתי..
סגור