פורום לימודי פסיכולוגיה - לקריאה בלבד

בהנהלת: פרופ' ארנון לוי   |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום פסיכולוגיה תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני בפסיכולוגיה ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? תנאי קבלה, שדרוג בעבודה? מה אפשר לעשות עם התואר? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
פרופ' ארנון לוי

פרופ' ארנון לוי פסיכולוג קליני, פסיכואנתרופולוג ומאמן אישי. לשעבר יו”ר האיגוד הישראלי לפסיכותרפיה, מייסד האיגוד הישראלי לאימון פסיכולוגי ,סגן נשיא בחברה הבינ"ל לאימון בגישת Coaching Psychology

 
| 15:29  08/06/12
היי חברים, קוראים לי מורן ואני תלמידה שנה שניה לפסיכולוגיה. לקראת סוף השנה עולים לבטים, האם כדאי לעשות את בחינת המתא"ם השנה? איפה הכי כדאי? מדוע לא לעשות בשנה שלישית? ושאלות מסוג זה. קודם כל אני מזמינה אותכם להצטרף לפייסבוק של קבוצת פתרונות אשר נותנת קורס הכנה למתא"ם, בקישור הבא : http://www.facebook.com/PitronotMitam מדי פעם הם מגרילים הנחות לקורסים אז זה ממש שווה! דבר נוסף, כדי לסגור כמה פינות שעדיין לא סגורות אצל כל אחד אני מצרפת כאן לינק http://www.pitronot.org/PageWithObjects.aspx?topCategoryId=1&leftCategoryId=125&leftSubCategoryId=-1 שיתן לכם תשובה באיזו שנה כדאי לגשת למתא"ם. יש אפילו תרגולים חינמיים למבחנים בפורטל פתרונות http://debug.pitronot.biz/Student1/login.aspx אני מזמין / ה אתכם להתרשם ממסלולי הלימוד שלנו http://www.pitronot.org/Page.aspx?topCategoryId=6&leftCategoryId=185&leftSubCategoryId=-1 ואם יש לכם עוד שאלות, אז בכיף, אני כאן לכל שאלה, סוגיה וכל מה שעולה לכם בראש שבת שלום לכולם, מורן :)
סגור