פורום לימודים בגרמניה

בהנהלת: דוד שרייבר  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע למתעניינים בלימודים בגרמניה - לימודי גרמנית בארץ ובגרמניה, לימודים אקדמאים ולימודי תעודה בכל תחומי הלימוד ובכל האוניברסיטאות.
 
דוד שרייבר

מנהל את חברת Educenter העוסקת בייעוץ ללימודים בגרמניה בניהול קורסי גרמנית ובסיוע לסטודנטים ישראלים בכל ההיבטים הקשורים למעבר לגרמניה.

 
שלום, אני בעל תואר שני במקצוע הנדסי וישנו תחום מסוים שמאוד מעניין אותי. באוניברסיטת אאכן יש כמה אנשים בעלי שם בתחום הזה והייתי מעוניין ללמוד לדוקטורט באאכן. שאלותיי במה זה כרוך (אופן קבלה,מלגות וכו). דבר נוסף, אני שומר מצוות והייתי מעוניין לדעת אם יש קהילה יהודית באאכן או בקרבתה (גרמניה, הולנד,בלגיה). תודה מראש.
דוד שרייבר | 21:32  20/05/12
שלום רב קודם כל, מתנצל על התגובה המאוחרת. בנוגע ללימודי דוקטורט, אתה יכול ללמוד דוקטורט בשני דרכים היום בגרמניה, לפי הבנתי הדרך שאתה מעוניין הינה תוכנית שאוניברסיטת אוכן מציעה. במסגרת תוכניות שכאלה אתה תצטרך לבנות הצעת מחקר מסודרת עם תוכנית עבודה שקצרה מ-3 שנים ולהגיש לאוניברסיטה ביחד עם תעודות לימודים רלוונטיות ומספר מסמכים נוספים. אשמח להרחיב על השלבים השונים של ההכנות, אך כאן זה לא המקום המתאים. אתה יכול לפנות אלי במייל [email protected], או בטל' 0523205051. דוד
סגור