A.B.S בית ספר למסחר ועסקים

A.B.S בית ספר למסחר ועסקים - מידע כללי

ללמוד את "השטח" מהמומחים

השאירו פרטים ויועץ יחזור אליכם
שם מלא:
טלפון נייד:
דוא"ל:
עיר:
ת.ז:
ניהול ושיווק עסק/חנות
תנאי רישום:
הקורס מיועד ליזמים, בעלי עסקים, מנהלי חנויות, סגני מנהלי חנויות, מנהלי שיווק, אנשי מכירות, למועמדים לתפקידי ניהול
ולמעוניינים לפתח קריירה ולהתקדם בתחום


תיאור התעודה:
למסיימים תוענק תעודת גמר מטעם "A.B.S בית ספר למסחר עסקים וקמעונאות".


משך הלימודים:
80 שעות אקדמיות

תחומי לימוד:

מטרת הקורס:

להקנות ולהשריש מודלים מעשיים וכלים תפעוליים לשיפור מיומנויות ניהול ומנהיגות, שירות, מסחור, שיווק ומכירות במרחב הקמעונאי, אשר אלו יהוו גורמים קריטיים להצלחת העסק ושימורו.

נושאי הלימוד:

שיווק מודרני ושיווק קמעונאי:

הגדרת מאפייני הסביבה העסקית החדשה, והמשמעויות שלה לניהול ולשיווק במרחב הקמעונאי:

  • בניית אסטרטגיה שיווקית בקמעונאות.
  • פילוח שוק והגדרת קהלי מטרה.
  • התנהגות צרכנים במרחב הקמעונאי.

הגדרת השיווק המודרני ושיטות שיווק חדישות בקמעונאות:

  • תמהיל השיווק, תמהיל השירות.
  • מדיניות מוצרים ופיתוח שירותים חדשים.
  • מדיניות מחירים ומבצעים.
  • פרסום, קידום מכירות ושת"פ.
  • מועדון לקוחות.

אומנות המכירה הקמעונאית:

קיימת הנטייה אצל מוכרנים רבים למכור את תכונות המוצר ולא את התועלות והפתרונות על פי צרכיו ורצונותיו של הלקוח, שינוי תפיסה זאת יעשה ע"י הדגשת יתרונות הערך המוסף ויהפוך את המכירה לאומנות.

תהליך המכירה והשכנוע:

  • מכירה יצירתית.
  • מכירה בשעת שיא.
  • טיפול בהתנגדויות.
  • ניהול משא ומתן.
  • פרמיות ותמריצים.

התנהגות צרכנים בזמן קניה:

  • תהליך קבלת החלטות של הלקוח.
  • למה קונים? מי קונה? ומי מחליט?
  • קניה אימפולסיבית.

שירות בקמעונאות:

הפיכת מתן השירות מתהליך "מתיש ומתסכל" להנאה ולחוויה אצל העובדים כך שיתרום ישירות לנאמנותם של הלקוחות ולהעלאת הרווח ולהגדלת מחזור המכירות.

ניהול תהליכי שירות וטיפול בתלונות:

  • מהו שירות?
  • מאפייני ומרכיבי השירות.
  • הגורמים המשפיעים על איכות השירות.
  • תקשורת בשירות, שירות IN שירות OUT.
  • תפעול השירות במרחב הקמעונאי.
  • כיצד להפוך תלונה למכירה.
  • כיצד לשפר את ביצועי נותני השירות.

ניהול ומנהיגות:

פיתוח שיטות אפקטיביות לניהול כמענה למספר בעיות מרכזיות אצל מנהלים כגון: חלוקת תשומת הלב הניהולי, תהליכי קבלת החלטות נכונות, קביעת סדרי עדיפויות יעילים ועוד, הינם קריטיים כמתכון להצלחה, בעולם דינאמי ומורכב.

  ניהול ומנהיגות - השונה והמשותף בניהם:

  • יסודות הניהול.
  • ניהול מהו.
  • לחשוב ניהול.
  • לחשוב כמנצחים.
  • סוגי מנהיגים.
  • ניהול בפעולה.
  • משימות ניהול.
  • ניהול זמן.
  • להיות 10 בניהול.
  • הנעת עובדים.
  • פרזנטציה אפקטיבית.
  • הצלחה בניהול.

משאבי אנוש (כ"א):

העובדים הן המשאב החשוב ביותר והיקר ביותר במרכיב ההוצאות בחברה, לכן ההשקעה והטיפול בהם הינה כדאית והכרחית להעלאת המוראל והמוטיבציה כגורם קריטי להצלחת החברה.

  • קליטה, גיוס ומיון.
  • הדרכות עובדים, פנים וחוץ.
  • העצמה אישית וחיזוק  הביטחון העצמי.
  • בניית תדמית אישית אפקטיבית
  • תגמול עובדים.
  • יחסים בין מנהלים ועובדים.
  • הגדרת תפקידים.
  • הטמעת נהלים.
  • עבודת צוות.
  • תרבות ארגונית.
  • פיטורי עובדים.
  • דיני עבודה.

לוגיסטיקה ושרשרת ההספקה בקמעונאות:

השליטה במערך הלוגיסטי והבנת תהליכי שרשרת ההספקה חוסכים משאבים כספיים וניהוליים רבים.

תכנון, ארגון ובקרה יצירתיים ישמשו כאבני יסוד לשליטה על תהליכים אלו.

  • הכרת המערך הלוגיסטי.
  • שליטה ובקרה על מלאי.
  • אבדן מלאי.
  • מסחור המרחב הקמעונאי.
  • קניינות.
  • מחסנים.
  • בקרה ומחשוב.

משק ואחזקה:

  • בטיחות וגהות.
  • רכש.
  • רכבים.
  • אדמיניסטרציה.
  • פעילות פח"ע.
  • רישיונות ורשויות.

כספים:

איתור בעיות ע"י ניתוח נכון של הדוחות הכספיים, ונקיטת פעולות לשיפור רווחיות העסק. הערכת סיכויים וסיכונים

של השקעות ופיתוח עסקי.

ניתוח דוחות כספיים:

  • רווח והפסד.
  • מאזן.
  • תזרים מזומנים.
  • חישובי מחירי קניה ומכירה.
  • ניתוח משאבים.
  • עבודה מול רשויות המס.

פרויקט גמר:

כתיבת תכנית עסקית ותוכנית עבודה מפורטת הכוללת את נושאי הלימוד עבור עסקו של המשתתף, לפיתוח העסק וליישום התוכנית בפועל בלווי מרציי הקורס .

  • תכנית עסקית.
  • כתיבת תכנית פעולה מעשית לעסק.
  • יזמות עסק
הערות:
*שיטת הלימוד:
הרצאות פרונטאליות ע"י מיטב המרצים עם ניסיון עשיר בתחום הקמעונאות, סדנאות אתגריות, צפייה בסרטים מקצועיים, ביקור ברשת קמעונאית, הרצאות אורח של מנכ"לים מהרשתות השונות ופרויקט גמר בתחום עסקו של המשתתף.




*התכנים בעמוד זה מתעדכנים אחת לכמה חודשים
סגור