המרכז ללימודים אקדמיים

המרכז ללימודים אקדמיים - מידע כללי

ההבדל בין תיאוריה לקריירה

השאירו פרטים ויועץ יחזור אליכם
שם מלא:
טלפון נייד:
דוא"ל:
עיר:
ת.ז:
B.A מנעס במסלול שיווק ופרסום
תנאי רישום:
זכאות לתעודת בגרות בממוצע משוקלל 80 לפחות


תיאור התעודה:
B.A במנהל עסקים בהתמחות בשיווק ופרסום


משך הלימודים:
3 שנים

זמני לימוד:
לימודי ערב, לימודי בוקר

תחומי לימוד:
התוכנית מותאמת למעונינים להכשיר עצמם בתחום ניהול השיווק תוך התמקדות בהיבטי פרסום ותקשורת.
תחום השיווק מהווה מרכיב עיקרי בפעילותו וקיומו של כל עסק או ארגון, כולל ארגונים שאינם למטרות רווח. מכירות, תדמית, נתח שוק ורווחים הם חלק ממטרות השיווק. התפיסה השיווקית המודרנית מבוססת על קיום הארגון, כיחידה כלכלית המכוונת לספק מוצרים ושירותים לשביעות רצון קבוצת לקוחות, תוך שמירה על יעילות והשגת רווח.  התוכנית הינה יישומית ומקנה ידע וכלי ניתוח הדרושים לניהול השיווק בתחומים השונים כגון:
• ניהול מותג
• ניהול ערוצי שיווק
• ניהול פרסום ותקשורת שיווקית
• מכירות

הערות:
תוכנית הלימודים מתפרשת על פני 3 שנים קלנדריות ומאפשרת לימודי קיץ.

זמני לימוד:
מסלול ערב:
לימודי הערב יתקיימו פעם בשבוע בין השעות 22:00- 17:00 ולימודי יום ו' יתקיימו בין השעות 13:30–08:30.
מסלול בוקר:
לימודי הבוקר יתקיימו בשעות 13:30–08:30.




*התכנים בעמוד זה מתעדכנים אחת לכמה חודשים
סגור