קהל היעד
נשים ובנות המעוניינות לרכוש יסודות מלאים ונרחבים בתחומי התקשורת הכתובה ולעסוק בתחום.
נושאי הלימוד
-
עיתונאות – סודות המקצוע מאל"ף ועד ת"ו. החל משלב העריכה, כתיבת מאמרים, כתבת פרסום ותשקיף, כתיבה סאטירית ויחצ"נית וכלה בעריכת תחקיר והתמודדות מול סוגי מרואיינים והשתתפות במסיבת עתונאים אמיתית. מערכת העיתון, סדר היום, חלוקת תפקידים והתנהלות מול הצוות, כמו גם סוגיית התקשורת הכללית מול התקשורת החרדית והדתית.
-
יח"צ- יחסי ציבור – כתיבה עיתונאית יזומה ומגמתית, שמטרתה לקדם מוסדות, אירגונים ועסקים. יצירת כתבות תדמית, מדורי צרכנות וכתבות תשקיף, יצירת תדמית חיובית למוצר, ארגון או עסק.
-
כתיבה שיווקית – כיצד להניע באמצעות מילים, ללחוץ על "הכפתורים הפסיכולוגיים" הנכונים ולגרום למילים לקדם רעיונות, מוצרים ולקוחות.
-
קופירייטינג – השחזת הכתיבה למקסימום, רעיונות קריאטיביים, יצירת קמפיינים, מודעות וסיסמאות.
-
תיק עבודות אקדמי – תיק עבודות מרשים, מקצועי ומקיף, שישקף את "ארגז הכלים" הנרחב שלך וישמש לך ככרטיס ביקור למקומות העבודה המובילים.
-
סטאז' - פרויקט מעשי ותתנסי בכל סוגי הכתיבה, החל בכתיבה עיתונאית, תדמיתית, כתבת תשקיף, כתיבה שיווקית וקופירייטינג.
-
מסיבת עיתונאים – לקיחת חלק פעיל במסיבת עיתונאים אמיתית, עריכת תחקיר אמיתי לצד כתבה.