מסלול ההכשרה מקנה כלים תיאורטיים רחבים בתחומי הניהול, חשבונאות, שיווק, פרסום, משאבי אנוש ועוד. המסלול ניתן לשילוב עם תחומים נוספים כגון כלכלה, תקשורת, פסיכולוגיה ועוד.
תוכנית הלימודים כוללת: קורסי חובה וקורסי בחירה – בהתאם לתחום בו הסטודנט מגלה עניין. בין השיעורים הנלמדים: מיקרו כלכלה, מקרו כלכלה, התנהגות ארגונית, ניהול השיווק, התנהגות צרכנים, יסודות החשבונאות, תורת המימון, דיני חוזים, ניהול משאבי אנוש וכו'.
תוכנית הלימודים מקנה כלי ניהול חשובים בתחומי הכלכלה, שיווק, חשבונאות ומשאבי אנוש. התוכנית מאפשרת השתלבות בשוק העבודה במישרות ניהוליות ברמות שונות ובארגונים מגוונים.