אודות התכנית של תואר שני בליקויי למידה:
בבסיס התכנית לתואר שני בליקויי למידה: הערכה והתערבות חינוכית עומדת האמונה כי שילוב של ילדים בעלי צרכים מיוחדים, ובכללם תלמידים עם ליקויי למידה, במערכות חינוך רגילות הוא צורך אנושי וחברתי כמו גם ערך חינוכי. כדי לממשו יש להכשיר אנשי מקצוע מעולים, בעלי ידע תיאורטי וידע מעשי פרקטי שידעו איך ניתן לשלב תלמידים אלה באופן שייתן מענה מרבי לצרכיהם הייחודיים. התכנית מאפשרת ללומדים בה להתעמק בנושא ליקויי למידה, להבין את המורכבות שלו, להתעדכן בחומר מחקרי עדכני. כל זאת, על מנת לרכוש כלים להערכה של תפקודי למידה של התלמיד והכנת תכנית התערבות חינוכית מותאמת.
מטרות התכנית הן:
א. הרחבה והעמקה של הידע התיאורטי של הסטודנטים בנושאים של הערכה של תלמידים עם קשיים שונים בלמידה.
ב. פיתוח מומחיות של מורים בהתערבות חינוכית מערכתית ופרטנית עם תלמידים עם ליקויי למידה וקשיי למידה במערכת החינוך הרגילה.
ג. פיתוח תהליכי חקר בתחומים אלו.