המכללה לניו-מדיה הוקמה בשנת 2010 מתוך צורך גובר להכשיר אנשי מקצוע לתפקידי שיווק פרסום ותקשורת שיווקית בעידן דיגיטלי.
המכללה לניו-מדיה מלמדת: קורסי שיווק דיגיטל, תקשורת שיווקית, מנהלי מדיה חברתית, פיתוח חשיבה אסטרטגית וכישורים הנדרשים לשיווק באינטרנט ויישום מדיה חברתית בארגונים.
המכללה לניו-מדיה נחשבת לחלוצה בתחומה בישראל עם פיתוחו של הקורס הראשון בישראל למנהלי מדיה חברתית. קורס זה, זכה להצלחה גדולה כבר מן המחזור הראשון ועד כה הוכשרו מעל ל- 1,000 אנשי שיווק ותקשורת שיווקית בישראל, חלקם מהמגזר הפרטי וחלקם מהמגזר הציבורי- העסקי.
מבין לקוחותינו
אנשים פרטיים, עסקים קטנים ובינוניים, אנשי פרסום, שיווק ויח"צ ורבים מן הארגונים הגדולים במשק: דובר צה"ל, משטרת ישראל, קוקה-קולה, מגדל, כלל, ארנסט אנד יאנג, סלקום, שטראוס אמריקן אקספרס ועוד.