הקורס מיועד למעוניינים לרכוש ידע ומיומנויות, על מנת לעסוק בשיווק בענפי תעשייה ושירותים במגזר העסקי והציבורי .
מטרות הלימודים :
להכשיר הנדסאי תעשייה וניהול במגמת שיווק, שיידעו לפעול בתנאיי שוק תחרותיים ודינאמיים.
לפתח מיומנויות בשימוש בטכניקות כמותיות ואחרות לצורך ניהול מערכות שיווק ומכירות.
נושאים עיקריים :
נושאי רקע: מתמטיקה ואנגלית .
נושאי רקע בהנדסה: שרטוט טכני ודיווח טכני .
הנדסת תעשייה: הנדסת שיטות, מדידת עבודה, ניהול הייצור ומבוא להנדסת אנוש .
סטטיסטיקה וחקב"ץ: הסתברות וסטטיסטיקה .
מדעי ההתנהגות: התנהגות ארגונית, מבוא לתורת הארגון וניהול משאבי אנוש .
ניהול האיכות: מבוא לניהול האיכות ובקרת איכות סטטיסטית .
כלכלה ומינהל: מבוא לכלכלה, מבוא למימון וניתוח כדאיות, חשבונאות ותמחיר .
מחשבים ומערכות מידע: מבוא לטכנולוגיות מידע, מבוא לתכנות מערכות, יישומי גליונות חישוב אלקטרוניים ויישומי מחוללי יישומים בתעשייה .
שיווק: מבוא לשיווק, ניהול השיווק, ניהול המכירות, תקשורת שיווקית, סדנת מיומנות מכירה, תמהיל המוצר, מחירים והמחרה
מערכות הפצה, פלוח שווקים, התנהגות צרכנים, מידע שיווקי, שיווק שירותים, שיווק תעשייתי ומוסדי, שיווק בינ"ל.
קורסים אינטגרטיביים: סיורים בתעשייה ואירועים בתעשייה .
פרויקט גמר.