מטרת הלימודים:
• היא להקנות כלים למורים ויועצים בחינוך המיוחד ובחינוך הרגיל בכדי שיוכלו לבצע באופן עצמאי חלק משמעותי מעבודות האיתור, האבחון וההתמודדות עם ליקויי שפה ותקשורת.
•להפחית את הצורך של מורים במערכת לקלינאי תקשורת וכך לתרום להעצמה המקצועית שלהם ולתחושת הסיפוק וההגשמה עצמית.
• לשלב במערכת החינוך קבוצת מורים מנחים עם התמחות בתחום, המסוגלים להנחות את עמיתיהם בבתי הספר בהתמודדות עם ליקויי שפה ותקשורת.
קהל היעד: מורים ויועצים חינוכיים אשר עובדים בחינוך המיוחד עם אוכלוסיות ילדים מגיל הגן עד סוף חטיבת הביניים.
תכני הלימוד:
שילוב בין חומר עיוני עשיר בתחום ליקויי שפה ותקשורת לבין הקניית כלים מעשיים לאיתור ואבחון ילדים עם לקויות אלה.