- יישום מקצועני של ידע וכלים לניהול יעיל ופורה של המפגש הראשון עם הלקוח להשגת בלעדיות על הנכס ולאבטחת עמלת התיווך.
- הפקת מידע לקבלת החלטה על כדאיות טיפול בנכס ודרך שיווקו.
- הפקדת הנכס בידיך לניהול שיווקו ומכירתו בבלעדיות.
- ביסוס הדימוי המקצועני שלך כמתווך במקרקעין וכמקצוען בתחום.
- בניית המוניטין שלך והבידול שלך מהעוסקים בענף.
תכנים מרכזיים:
* שליטה בשפה לא מילולית ליצירת אווירה רגועה ובטוחה.
* איסוף נתונים ליצירת מידע על הלקוח.
* קריטריונים לקבלת החלטה אם לצרף נכס למאגר נכסיך.
* שימוש אפקטיבי בתיק הפרזנטציה.
* יישום של מודל מכירה עדכני להבהרת צרכי הלקוח.
* הנחיית הלקוח באמצעות תהליך מובנה של שאילת שאלות לקבלת החלטת הלקוח להסתייע בשרותי תיווך ולבחור בך כמנהל הנכסים המועדף על ידו ולהפקת שיווק ומכירת הנכס בידיך.
* מיקוד הלקוח בתועלות שיפיק משרותיך בממדי הזמן, המחיר, השיווק, העבודה עם קונים ומניעת טירדה.
* סימולציות במו"מ מיועדות לתיווך במקרקעין.