המגמה לטכנולוגיות בחינוך פועלת לקדם את ההבנה וההשכלה הרחבה של תלמידיה בנוגע למכלול ההיבטים ההגותיים, המחקריים והיישומיים של קשרי הגומלין בין טכנולוגיות חדשניות לבין תהליכי למידה והוראה בכל הרמות של מערכות החינוך. המגמה מכשירה את תלמידיה לעסוק במחקר, הערכה, עיצוב ויישום של תהליכי למידה, הדרכה והוראה בסביבות עתירות טכנולוגיה; להנהיג תהליכי שינוי חינוכי / קהילתי בעזרת פיתוח והטמעה של טכנולוגיות חדשניות, תוך רכישת כלים יישומיים לעשייה בתחום.
מגמת מ"א לטכנולוגיות בחינוך מיועדת למעוניינים לחקור, ליזום, לפתח, לעצב, להפעיל, להעריך ולהנהיג תוכניות חינוכיות בסביבות עתירות טכנולוגיה במערכות חינוכיות, קהילתיות, ארגוניות, תעשייתיות, או ממשלתיות; וכן למעוניינים לפתח קריירה אקדמית כחוקרים וכמורים בתחום של טכנולוגיות מתקדמות בחינוך באוניברסיטאות ובמכללות.
הערות חשובות-
* תלמידים שמסיימים את לימודיהם לתואר בוגר בשנה"ל הנוכחית נדרשים להגיש גיליון ציונים וממוצע ציונים (סופי או זמני), וכן אישור לגבי יתרת חובות לתואר ראשון.
* בעלי תואר ראשון ממוסד מוכר להשכלה גבוהה, ששפת ההוראה בו אינה עברית, יידרשו להיבחן בעברית ברמה הנדרשת ע"י האוניברסיטה.
* מאחר ומספר המקומות מוגבל, אין כל התחייבות לקבל את המועמד/ת ללימודים, גם אם נתמלאו תנאי המינימום הנדרשים.
* אנשי הסגל של המגמה הם בעלי מגוון רחב של תחומי מחקר, כגון: פרופ' קלי (עיצוב סביבות למידה מתוקשבות), דר' בן-צבי (למידת חקר שיתופית, Web2.0), דר' מור (הכשרת מורים דיגיטליים), דר' אלמוג (מדיה דיגיטלית), דר' לוי (תקשוב בגנים), דר' חצרוני (טכנולוגיות סיועיות בחינוך מיוחד), פרופ' ירושלמי (מתמטיקה מתוקשבת, למידה ניידת), ופרופ' ברק (פסיכולוגיה ברשת)