תואר שני בטיפול באמצעות מוסיקה-
בטיפול באמצעות מוסיקה נוכחים המטפל, המטופל והמוסיקה. הטיפול לרוב מכוון לפרט ומותאם לאחר הערכה קלינית של המטופל. המטופל אינו חייב להיות בעל רקע מוסיקלי או לדעת לנגן. ההתנסויות המוסיקליות במהלך הטיפול כוללות האזנה למוסיקה, עבודה באמצעות הקול או שימוש בכלי נגינה. המטפל והמטופל משתמשים בחוויות המוסיקליות ובקשר הבין-אישי שמתפתח ביניהם כבכוחות דינאמיים העשויים להביא לידי שינוי. באמצעות יצירת קשר עם היצירתיות הקיימת במטופל, הטיפול מסייע לו לשפר את איכות חייו, להגיע להגשמה עצמית ולמימוש הפוטנציאל הגלום בו ולקדם צרכים בתחומים שונים חברתית, רגשית, קוגניטיבית, פזיזית, או רוחנית.
אוכלוסיות היעד לטיפול באמצעות מוסיקה הינן ילדים ונוער, מבוגרים וקשישים בריאים ו/או לקויים בתחומים שונים כגון לקויות תקשורתיות והתפתחותיות, קשיים רגשיים, לקויות למידה, קשיים תפקודיים, מחלות קשות, מצבי מצוקה שונים, מחלות נפש וכו'.
מטפלים במוסיקה יכולים להשתלב במגוון מסגרות כגון: גנים ובתי ספר בחינוך המיוחד (או במסגרת המתי"א), פנימיות, מרכזים טיפוליים, מרכזים קהילתיים, בתי חולים, מרכזי שיקום, קליניקות פרטיות ובתי כלא. בנוסף, נעשית עבודה קלינית-מחקרית הולכת וגדלה בתחום זה.
במסגרת התכנית יילמדו מודלים טיפוליים מרכזיים וגישות שונות בטיפול במוסיקה וכן עבודה עם אוכלוסיות יעד ומקומות טיפול שונים. התכנית מקנה ידע בתיאוריות, ספרות ומחקרים עדכניים בטיפול במוסיקה, רכישת מיומנויות תצפית והערכה ובניית מטרות ותכניות טיפוליות. הסטודנטים יתנסו במגוון שיטות וטכניקות לטיפול (קבוצתית ופרטנית כאחד) כגון שימוש בשירים, אילתור קליני ועוד. הסטודנטים יתנסו בעבודה מעשית תוך כדי ליווי והדרכה מקצועית. האוריינטציה של התכנית הינה קלינית-מחקרית.
התכנית מורכבת מקורסי טיפול וכישורים טיפוליים (פסיכותרפיה, גישות אבחון השלכתיות, טיפול קבוצתי וכו'), קורסים המתמקדים במתודולוגיה (איכותנית וכמותנית המבוססות על מחקר אמנותי), התמחות בתחום הטיפול (תיאורטי ומעשי), סמינרים ( התערבות, אינטגרציה בין תיאוריה וכו'), סדנאות (התנסות במגוון הטכניקות) ולימודי שדה.