אוניברסיטת חיפה

אוניברסיטת חיפה - מידע כללי

קידום המצוינות האקדמית לכל סטודנט באמצעות יחס פרטני ואישי

השאירו פרטים ויועץ יחזור אליכם
שם מלא:
טלפון נייד:
דוא"ל:
עיר:
ת.ז:
תואר שני בחוג לחינוך מיוחד במגמה להפרעות רגשיות ובעיות התנהגות
תנאי רישום:
• תואר ראשון חד-חוגי בחינוך מיוחד או דו-חוגי, כשאחד מהם חינוך מיוחד בממוצע של 85 לפחות ולא פחות מ 80 בכל חוג.
• סטודנטים שיסיימו את לימודיהם בשנת הלימודים הנוכחית יצרפו גיליון ציונים, אישור רשמי לממוצע הציונים (סופי או זמני), וכן אישור לגבי יתרת חובותיהם לתואר ראשון.
• בעלי תואר ראשון שאינו בחינוך מיוחד העומדים בתנאי הקבלה לאחר השלמת לימודים בקורסי השלמה.
• מועמדים בוגרי אוניברסיטאות מוכרות מחו"ל וכן בוגרי אוניברסיטאות בעלות שלוחות בישראל, אשר פועלות באישור המועצה להשכלה גבוהה, יחויבו לעמוד בהצלחה בבחינת ה-GRE או בלימודי השלמה במסגרת התואר הראשון.
• בעלי תואר ראשון ממוסד מוכר להשכלה גבוהה ששפת ההוראה בו אינה עברית, יידרשו לעמוד בבחינת ידע בעברית ברמה הנדרשת ע "י האוניברסיטה כתנאי לקבלתם ללימודים.
• ציון של 75 לפחות במבחן כניסה של החוג באנגלית.
• 2 המלצות האחת אקדמית והשנייה מקצועית הכוללת התייחסות למרכיבים אישיים ומקצועיים.
• טופס קו"ח ופרטים אישיים.


תיאור התעודה:
תואר שני בחינוך מיוחד במגמה להפרעות רגשיות ובעיות התנהגות.


משך הלימודים:
3 -2 שנים

תחומי לימוד:

התכנית של תואר שני בחינוך מיוחד של אוניברסיטת חיפה, עונה על צרכי השטח לידע ממוקד יותר הנוגע לאוכלוסיית הילדים שלהם הפרעות רגשיות ובעיות התנהגות.

התכנית תתייחס לבעיות הרגשיות וההתנהגותיות של הילדים כמו גם להבנה מערכתית, תיאורטית ומעשית של ההיבטים הפסיכולוגיים, החברתיים והתרבותיים הרלוונטיים. 

התכנית שמה דגש על העמקת הקשר עם השדה, פיתוח דרכי הערכה והתערבות בלקויות אלו תוך העמקת הידע וההבנה של התחום הקוגניטיבי, הרגשי, החברתי והתפקודי בקרב אנשים עם לקויות אלו.

מבין נושאי הלימוד:

• תיאוריות בהפרעות קשב, הפרעות רגשיות ובעיות התנהגות
• סוגיות מתקדמות בשיטות התערבות בבעיות התנהגות ובהפרעות רגשיות
• שיטות התערבות
• מן התיאוריה לשדה (פרקטיקום)

הערות:
קיימת אפשרות בחירה בין מסלול עם תיזה (3 שנים) ומסלול ללא תיזה (שנתיים).



*התכנים בעמוד זה מתעדכנים אחת לכמה חודשים
סגור