הקורס כולל הכנה והגשה להסמכה היוקרתית ופרקטיקום במחלקת הדיגיטל של חברת זאפ גרופ
לבוגרים המסיימים בהצלחה, עדיפות בגיוס לקבוצת לזאפ
ניהול מקצועי ואקדמי: דוד שטרית, ראש המכון
מרצה ראשי: אדי לבנטמן, מומחה לשיווק ופרסום בגוגל וברשתות חברתיות
תפקידי השיווק הדיגטלי הם מהתפקידים החיוניים ביותר בכל ארגון, ולכן, העוסקים בהם נושאים באחריות רבה ונדרשת מהם הבנה, שליטה והכרה במכלול התהליכים השיווקים, העסקיים, האסטרטגיים והטכנולוגיים בארגון. מסלול ההכשרה של מנהל דיגיטל ראשי פותח על-ידי המכון ללימודי המשך, המסלול האקדמי המכללה למינהל בשיתוף קבוצת זאפ תוך הבנה ומחשבה שתפקיד ה – CDO הינו התפקיד החיוני בזירה העסקיתו בעת הנוכחית ומותאם לדרישות תפיסת התפקיד בחברות.
מטרות הקורס
-
הקניית ידע ומיומנויות נדרשות לתפקיד מנהל דיגיטל ראשי בארגונים, לניהול כלל תוצרי הדיגיטל מרמת האסטרטגיה ועד לרמת ההפקה והייצור.
-
הכרות עם עולם השיווק והפרסום בגוגל וברשתות החברתיות – הלכה למעשה
-
בניית ארגז כלים מתקדם – הכרת הכלים העומדים לרשות הארגונים בכלל והמשווקים בפרט
-
איפיון הקמת אתר / בלוג, קידום אורגני SEO / הכרות עם פייסבוק כולל מערכת הפרסום / קידום ממומן ב- AdWords Google, מדידה, בקרה וניטור של התנועה באתר – Google Analytics
-
הכנה והגשה למבחני ההסמכה של גוגל
תיאור תמציתי של הקורס
קורס הכשרת מנהל תחום דיגיטל יכשיר את הלומד להיות מנהל דיגיטל בארגון. הקורס כולל הכרות עם עולם הדיגיטל בבניית האתרים, עולמות הרשתות החברתיות, עולם הפרסום הממומן, ניטור, בקרה ועוד.
הקורס ישלב בין: הרצאות ותרגולים במעבדת המחשב, הרצאות אורח של מומחים בשוק הישראלי, דיונים ותרגילי כיתה ובית. במסגרת הקורס יתקיימו מפגשי פרקטיקום, במחלקת הדיגיטל של זאפ ובהנחיית אנשי המקצוע.
מתכונת הלימודים
160 שעות אקדמיות (21 מפגשים, חד שבועיים, בני 6 שעות אקדמיות כל מפגש ובנוסף פרקטיקום במחלקת הדיגיטל של קבוצת זאפ ופרויקט מעשי מונחה).
קהל יעד
מנהלי ואנשי שיווק, מנהלי ואנשי פרסום, מנהלי ואנשי מערכות מידע, בעלי אתרים, בעלי עסקים קטנים ובינונים, יזמים, מתכנתים ומאפייני אתרים, מנהלי תוכן, WebMasters, WebDesigns, אנשי קידום אתרים, אפליאטורים, יועצי שיווק באינטרנט ולמעוניינים לרכוש מקצוע יוקרתי בתחום מאתגר וריווחי