מטרת הלימודים:
להרחיב ולבסס את הידע של בוגריו במגוון המקצועות הכרוכים בחשיבה הכלכלית והניהולית במבונה הרחב ובתחומים המשיקים לה.
להקנות כלי ניתוח, למידה,בקרה ומיומנויות גבוהות.
לתוכנית הלימוד ישנם מספר התמחויות:
התמחות במימון וביטוח -
במסגרת ההתמחות במימון ניתן לבחור במסלול ביטוח, המאפשר ללומדים בו לא רק היכרות עם תחומי ניהול ההשקעות הרגילים,אלא גם היכרות עם תחום הביטוח בכלל ותחום הביטוח הפנסיוני בפרט.
הביקוש לעובדים מיומנים בתחומי הביטוח והפיננסיים גובר בשנים האחרונות כתוצאה ממספר רפורמות שבוצעו בשוק ההון הישראלי. אלה כללו את רכישת קופות הגמל, קרנות הנאמנות ובתי השקעות על ידי קבוצות הביטוח וגופים נוספים הפועלים בישראל וכן את הסדרת תחום הייעוץ והשיווק של החיסכון הפנסיוני בישראל.
מסלול הביטוח במסגרת התמחות המימון מעניק לסטודנט כלים הן בתחום ההשקעות והן בתחום הביטוח ומקנה בתנאים מסוימים פטור ממבחן משרד האוצר ביסודות הביטוח , הנדרש לקבלת רישיון יועץ או משווק פנסיוני (בהתאם לתנאים הנקבעים על יד משרד האוצר).
התמחות מערכות מידע ניהול והטמעת מערכות ERP-SAP:
ההתמחות במערכות מידע נועדה להקנות לסטודנטים את התפיסה העסקית העומדת מאחורי אימוץ, יישום והטמעה של מערכות מידע ארגוניות (עם דגש על מערכות ERP) המאפשרות לתכנן ולנהל את משאבי הארגון.
במסגרת התמחות זו ילמדו הסטודנטים את עקרונות השימוש במערכות מידע לניהול הפונקציות הארגוניות השונות והאינטגרציה ביניהן בעזרת מערכת SAP (mySAP Business Suite ).
בסיום ההתמחות יקבלו הבוגרים תעודת בוגרי "ניהול והטמעת מערכות SAP-ERP" מטעם החוג לכלכלה וחברת One טכנולוגיות.הסטודנטים ילמדו להכיר את התהליכים העסקיים והפעילויות בתחומים הפונקציונאליים השונים בארגון: כספים, שיווק ,תפעול, משאבי אנוש. זאת תוך הבנת אופן שילובן של פונקציות ארגוניות שונות במערכת מידע אחת והתנסות בהרצת תהליכים עסקיים, אינטגרטיביים במערכת ERP.
התמחות בשיווק:
השיווק הוא חלק מרכזי בתהליך הניהולי של הפירמה העסקית. התפיסה העסקית המקובלת כיום היא כי הארגון נדרש לספק את צרכיהם של הלקוחות באמצעות פעילות שתגדיל את רווחי הפירמה מחד, ואת שביעות רצונם של הצרכנים מאידך.
מטרת ההתמחות בשיווק היא להקנות לסטודנטים הבנה מעמיקה בתחומי הניהול והשיווק באמצעות כלים תיאורטיים וידע מעשי, במטרה להכשירם למגוון תפקידי ניהול.
במסגרת ההתמחות הסטודנטים יילמדו לימודי יסוד בשיווק ובהתנהגות צרכנים וירחיבו את ההכשרה במגוון קורסים בהם מושם דגש על ניהול בכלל וניהול השיווק בפרט, ביניהם: מחקרי שוק, שיווק קימעונאי, מיומנויות מכירה, ערוצי תקשורת בשיווק, שיווק באינטרנט ועוד.
התמחות במימון:
מטרת ההתמחות להכשיר בוגרים, שישמשו בתפקידי ניהול וייעוץ השקעות, תוך הקניית הרקע תיאורטי הנדרש לבחינות הרשות לניירות ערך ליועצי השקעות ומנהלי תיקים.
במסגרת ההתמחות הסטודנטים ייחשפו לעיקרי התיאוריות המודרניות, הקושרות ניהול פיננסי עם אינדיקטורים כלכליים ומשקיים לסביבה העסקית, ויתרגלו אותן בניהול פיננסי יומיומי. כמו כן יושם דגש על הבנת המבנה המוסדי של המשק הישראלי וצורות המימון השונות.
בין הקורסים הנלמדים: ניהול ובחירת תיקי השקעות, ניתוח ניירות ערך, מכשירים פיננסיים, סמינר למצטיינים - מועבר בשיתוף פעולה עם חברת "אקסלנס",
מסלול ביטוח הכולל בין השאר קורסים ביסודות הביטוח, ביטוח פנסיוני וסמינר בביטוח.