שיווק - המפתח להצלחה עסקית: לא ניתן כיום לנהל ארגון ולהביא אותו להישגים מבלי להצטיין בשיווק: מכירות, מיתוג, מחקרי שוק, התנהגות צרכנים, מדיה, תקשורת שיווקית, קשרי לקוחות, פרסום, עיצוב, קריאטיב, קידום מכירות, מסחר אלקטרוני, משא ומתן, אסטרטגיה, כל אלו הם רק חלק מהנושאים הקשורים לתחום ומהווים שפה מקצועית נרכשת בתוכנית הלימודים בהתמחות בשיווק. מחלקות השיווק והפרסום בארגונים מאופיינות לרוב בסגנון התנהלות דינמי, מגוון וססגוני. אופי הלימודים בהתמחות בשיווק בביה"ס למינהל עסקים מביא לביטוי את הגוון היחודי של המקצוע אותו רוכש הסטודנט במהלך לימודיו תוך מתן כלים תיאורטיים ויישומיים שיאפשרו לבוגרי ההתמחות להשתלב בעבודה בסיום לימודיהם.
ניהול השיווק בארגונים כולל מגוון תפקידים מאתגרים ודורש ידע נרחב, עיוני ומעשי, לצורך אפיון ותכנון אסטרטגי של מהלכים ותכניות שיווקיות, ניהולן ובקרתן. רבים ממנכ"לי חברות וארגונים באים כיום מעולם השיווק, דבר המצביע על חשיבותו ההולכת וגוברת של תחום זה בעולם העסקי. לפיכך ישנה חשיבות לרקע השכלתי אקדמי בתחום השיווק כבסיס לידע ניהולי במאה ה-21.
מטרת ההתמחות בשיווק הינה הקניית ידע וכלי ניתוח לסטודנט, הדרושים לתפקידי שטח וניהול בתחומי השיווק השונים. שיטת הלימוד מבוססת על אינטגרציה בין ההיבט התיאורטי והיישומי.
החומר התיאורטי, הכולל תיאוריות ומחקרים עדכניים, מועבר על ידי סגל מרצים בכיר בעל ניסיון רב בשוק העסקי, במסגרתו לומד הסטודנט לכתוב תכנית שיווקית, נחשף לשיטות שונות של ניתוח שווקים, אסטרטגיה שיווקית, התנהגות צרכנים, ניהול ערוצי שיווק, היבטים משפטיים של ניהול השיווק, ותפעול השיווק. בנוסף לומד הסטודנט, על פי בחירה, את הקורסים העדכניים ביותר המותאמים לעולם העסקי התחרותי, וביניהם, ניהול שיווק גלובאלי, שיווק באינטרנט, ניהול התקשורת השיווקית, מודיעין שיווקי ועוד.
בהיבט היישומי עוברים הסטודנטים סדנאות התנסותיות, ביניהן: מיומנויות מכירה, מיומנויות שכנוע והבעה, סימולציות ("משחק עסקים"), ניתוח תיאורי מקרה של פירמות בעולם העסקי, הרצאות אורח ודיונים עם אנשי שיווק וניהול מובילים שמביאים מניסיונם המעשי, ואף השתלבות התנסותית בארגונים ברמות שונות.
שילוב הידע והחומר התיאורטי הנלמד עם הכלים המעשיים וההתנסותיים, מאפשר לבוגרי ההתמחות להשתלב בשוק העבודה.
המשרות האופייניות לבוגרי ההתמחות הינן; מנהלי שיווק, מנהלי מוצר, מנהלי ערוצי שיווק, מנהלי מותג, מנהלי צוות מכירות, מנהלי פרסום ותקשורת שיווקית, אנליסטים, פלנרים, תקציבאים, אנשי קריאטיב, יועצים אסטרטגיים ועוד.
Networking והשתלבות בעבודה: ביה"ס למינהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל הוא הגדול ביותר בקרב המוסדות האקדמיים בישראל וההתמחות בשיווק היא הוותיקה ביותר מבין מחלקות השיווק במכללות בישראל. זו הסיבה שה- networking של בוגרינו הוא משמעותי מאוד. יש סיכוי לא מבוטל שמי שיראיין אותך לתפקיד ניהולי בשיווק הוא בעצמו בוגר המסלול האקדמי המכללה למינהל או לפחות מכיר בוגרים אחרים שלנו בארגונו ויודע להעריך את איכותם המקצועית. רבים מאלפי בוגרינו עוסקים במקצועות השיווק, הפרסום והייעוץ בחברות והארגונים הגדולים בישראל. בנוסף, היחידה להכוון תעסוקתי של המכללה מלווה את הסטודנטים במהלך הלימודים ולקראת סיום התואר בתהליך הכניסה לעולם העסקי, וחושפת אותם להיצע משרות בתחומים אלו. ההכוון התעסוקתי מקיים מפגשים עם מעסיקים פוטנציאלים, היכרות עם פירמות שונות, ומספק ייעוץ בכתיבת קורות חיים ועריכת סימולציות של ראיונות עבודה.