מטרת ההתמחות הינה להכשיר את הסטודנטים לתפקידי שטח וניהול באוריינטציה שיווקית בסביבה עסקית מורכבת ודינאמית. ההתמחות משלבת את ההיבט התיאורטי-אקדמי עם עולם המעשה.
הקורסים מועברים על ידי סגל מרצים בכיר בעל ניסיון רב בשוק העסקי, במסגרתם לומד הסטודנט תכנים ביסודות ניהול השיווק, התנהגות צרכנים, סקרים ומחקרי שוק, שיווק בינלאומי, ניהול פרסום, שיווק שירותים, ניהול וקידום מכירות, שיווק ישיר, פיתוח מוצרים, שיווק לעסקים, אסטרטגיה ועוד, וכן לומד על פי בחירה, את הקורסים העדכניים ביותר המותאמים לעולם העסקי התחרותי, וביניהם, שיווק באינטרנט, ניהול קשרי לקוחות, שיווק בינלאומי לחברות הי-טק, פיתוח מותגים, ניהול קמעונאות ועוד.
הקורסים משלבים חומר תיאורטי עם היבטים מ"השטח" הכוללים ניתוח תיאורי מקרה של פירמות בעולם העסקי, הרצאות אורח ודיונים עם אנשי שיווק וניהול מובילים שמביאים מניסיונם המעשי, ואף השתלבות התנסותית בארגונים ברמות שונות.
Networking והשתלבות בעבודה: האינטגרציה בין הידע והחומר התיאורטי הנלמד עם הכלים המעשיים וההתנסותיים, מאפשרת לבוגרי התוכנית להביא לידי ביטוי את הידע השיווקי בתפקידיהם הנוכחיים בארגונים העסקיים השונים, וכן להשתלב בשוק העבודה במשרות בכירות של מנהלי שיווק, מנהלי מוצר, מנהלי ערוצי שיווק, מנהלי מותג, מנהלי צוות מכירות, מנהלי פרסום ותקשורת שיווקית, אנליסטים, פלנרים, תקציבאים, אנשי קריאטיב, יועצים אסטרטגיים ועוד.
התוכנית מיועדת לבעלי תואר אקדמי ראשון לפחות, המעוניינים להתמחות בשיווק ופרסום ולעסוק בתחום. תנאי הרישום הכלליים של בית הספר למוסמכים רלוונטיים גם לתכנית זו.