ניהול הפרסום ופיתוח מותגים
תנאי רישום:
א. מילוי שאלון פרטים אישיים
ב. ריאיון אישי או ועדת קבלה
תיאור התעודה:
תעודה של ביה"ס חשיפה, לימודי חוץ של אוניברסיטה פתוחה+ תיק עבודות.
מועדי פתיחה:
נובמבר
משך הלימודים:
1 שנים
זמני לימוד:
לימודי ערב
תחומי לימוד:
ענפי הפרסום, השיווק, קידום המכירות וההפקה בארץ ובעולם מגלגלים מיליארדי דולרים בשנה. העולם הופך להיות שיווקי יותר ויותר בד בבד עם זאת שהצרכנים הופכים בררנים ומלאכת החיזור אחריהם דורשת מקצוענות וידע. היום כבר לא מספיק להיות רק מוכשר או בעל תואר ראשון. תחום הפרסום והשיווק הפך להיות מקצוע שיש ללמוד כחלק מתהליך קבלה למשרות נחשקות בתחומי השיווק והפרסום.
מטרת התכנית:
חשיפת המגמות החדשות והתפיסות המתקדמות כמו גם רזי מקצועות הפרסום והשיווק, כל זאת לצד חשיפה לידע מקצועי, עדכני ומקיף בתחום. הסטודנטים ילמדו את תחום הפרסום על כל צדדיו: קופיריטינג, קראיטיב, ניהול ופיתוח מותגים, פלנינג ואסטרטגיה פרסומית, פרסום אינטראקטיבי ותוכן שיווקי במסלול ילמדו דרכים וגישות יצירתיות להתמודדות עם המגמות, השינויים והטכנולוגיות החדשות בתחום הפרסום והשיווק המתחדשים בקצב מהיר. יושם דגש על פיתוח יכולת מעשית במציאת אותו רעיון אחד, מבריק, חכם ויוצא דופן המניע קמפיין פרסומי וחוצה מדיה וגבולות.
הערות:
הלימודים במסלול זה מקנים נקודות זכות להמשך לימודים לתואר B.A. של האוניברסיטה הפתוחה.