ההתמחות בשיווק מקנה היכרות והבנה של השיווק המודרני בעידן הטכנולוגי - שיווק ממוקד עם דגש על מערכות יחסים ארוכות טווח. במהלך הלימודים יושם דגש על פיתוח מיומנויות ניהוליות ושיווקיות, הכשרה בתחום הניהולי השיווקי, התקשורתי והאסטרטגי וכן, על התנסות מעשית-פרקטית של ניתוחי אירועים, הכנת פרויקטים ומפגשים עם אנשי מפתח בתחום.
בין הקורסים הנלמדים: אסטרטגיה שיווקית, התנהגות צרכנים, יצירתיות וחדשנות בשיווק, מדיניות מחירים, מודלים בשיווק, מחקרי שיווק, ניהול מותגים, שיווק ממוקד לקוח, שיווק גלובלי ועוד.