בעידן של תחרות גוברת בשיווק ופרסום מותגים/מוצרים חדשים, הוכח כי העיצוב הוא זה שמוכר, לפיכך, הביקוש למעצבים גרפיים בעלי ידע נרחב ומקיף, ובעלי חשיבה אומנותית וכלים מקצועיים הולך וגובר.
המעצב הגרפי מעצב בין היתר קטלוגים, פרוספקטים, שלטים, כרזות, שלטי חוצות ומודעות לעיתונים, ובכך מביא לידי ביטוי תדמית ויזואלית למוצרים/מותגים שונים.
בצד המגמה "עיצוב גרפי – הכנת תיק עבודות" קיימות 2 מגמות נוספות "גרפיקה ממוחשבת לדפוס", ו"יסודות בעיצוב אתרי אינטרנט".
מטרת התכנית:
הכשרת מעצבים גרפיים להשתלבות בעולם הפרסום, השיווק והדפוס.
הקניית מיומנויות בעיצוב ורישום גרפי, כולל הטמעת תוכנת גרפיקה ממוחשבת.
הכשרת פונקציות ביצועיסטיות: בבתי דפוס, משרדי פרסום, הוצאות ספרים ועיתונות, בחברות היי-טק ובחברות תעשייה ומסחר.
מבין נושאי הלימוד:
יסודות העיצוב: תולדות האומנות והעיצוב; רישום בסיסי; קומפוזיציה; טיפוגרפיה; תורת הצבע; מבוא לפרסום.
פריהנד: כולל תרגול הפעלה
פוטושופ: כולל תרגול הפעלה.
(סוג התוכנות הינו אופציונאלי ועלול להשתנות).
תהליכי דפוס / הבאה לדפוס: סוגי דפוס; צבעים; הפרדות צבעים; הגהות; הדפסות מיוחדות; הכנת עבודות במחשב לקדם דפוס תכנון עבודה מראש; הכנת הצעות מחיר.
השלמת תיק עבודות: השלמת תרגילים ועבודות לרמת הגשת תיק עבודות; תכנון קונספציה פרסומית; עיצוב סדרת פריטים כחלק ממסע הפרסום; עיצוב מוצרי צריכה לתדמית מוסד, מפעל ומשרד; לוח שנה.
צוות המרצים:
מסלולי הלימוד מועברים ע"י צוות מרצים מיומן ומומחה בתחום, בעלי ניסיון אקדמי וניסיון רב בשטח.