שנה א'- התנסות בהוראה, פיתוח מודעות עצמית של התלמידה, היכרות אישית עם ילדים ועולמם ועבודה ראשונית על תכני הוראה וארגון סביבה לימודית, באמצעות חונכות אישית והתנסות קבוצתית בבתי הספר.
שנה ב'- התנסות במגוון עשיר של הנושאים ומצבי למידה/ הוראה בכיתה במטרה להכיר דרכי הוראה שונות ולהעמיק את ההיכרות עם מערכת בית הספר ועם הדינמיקה של חיי כיתה.
שנה ג'- הוראה עצמאית של קבוצה קבועה של תלמידים על פני רצף משמעותי של זמן. במסגרת עבודה זו נעשה גם תרגיל המסכם של ההתנסות, מתועד ומוגש בכתב.
שנה ד'- סטאז'.
מבנה תוכנית לימודים: לימודי חינוך, התנסות בהוראה, לימודי התמחות, לימודי עזר והכשרות. בין המקצועות הנלמדים: תקשורת, ליקויי למידה רב בעיתיים, סדנה דידקטית, אסטרטגיות למידה, פסיכולוגיה חינוכית השילוב דרכים ואמצעים, הוראה בכיתה הטרוגנית, מתודיקה של מקצועות ההתמחות, מחשבים בחינוך, שיקום פילוסופיה של החינוך חשיבה, שיטות מחקר וסטטיסטיקה, פרויקט, פסיכולוגיה של גיל הנעורים, סוגיות נבחרות בחינוך, סמינריון בחינוך.