בוגרי התכנית משתלבים בעבודה במסגרות התעסוקה האלה: גנים רגילים, גנים מיוחדים, גנים משלבים.
התכנית מיועדת להסמכת גננות בחינוך הרגיל ובחינוך המיוחד. הסטודנטים בתכנית נדרשים לעמוד בכל הדרישות של ההסמכה בגיל הרך ובחינוך המיוחד.
התכנית מאפשרת לסטודנטים לפתח מומחיות להוראה בגיל הרך בקרב אוכלוסיות נורמטיביות וכן מומחיות בשילובם של ילדים בעלי צרכים מיוחדים בכיתות גן רגילות והוראה של תלמידים בעלי לקויות בינוניות. בתהליך ההכשרה נלמדים תכנים הקשורים להתפתחות התקינה של ילדים ולצדם העמקה באוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים: אוטיזם, פיגור, לקויות שמיעה, לקויות שפה, בעיות קשב וריכוז ועוד. הדגשת שני התחומים תאפשר להכשיר גנן/ת בעל/ת אוריינטאציה אבחונית ויישומית.
בלימודים אלה משולבות דרכי הוראה אלטרנטיביות בעבודה (לדוגמה: אמנות, מוזיקה ועוד) ומושם דגש בפיתוח והעצמה של היכולת לעבוד בצוות חינוכי ובצוות טיפולי רפואי מורחב וכן לעבוד עם הורים בכלל ועם הורים לילדים בעלי צרכים ייחודיים בפרט.
בתכנית זו בוחרים הסטודנטים להתמקד באחד מהתחומים האלה:
♦ הפרעות התנהגות והפרעות רגשיות;
♦ הספקטרום האוטיסטי;
♦ הפרעות קשב והתנהגות.