תוכנית הלימודים מושתתת על שלושה נדבכים:
- יסודות העיצוב הגרפי ולימודי התוכנות המקצועיות המתקדמות.
- לימודי תקשורת שיווקית: הצרכן הקונספט והמסר.
- לימודי מדיה - התנסות בכלל המדיות הרלבנטיות, בדגש על "הניו מדיה" (אינטרנט, סלולר,
מולטימדיה וכד').
אנחנו נכין אותך לעולם האמיתי – במהלך הלימודים תרכוש את הידע ואת הכלים להתמודדות עם פרויקטים ולקוחות אמיתיים. מהפגישה עם הלקוח, התחקיר ובניית הבריף, דרך הרעיונאות, הקונספט והסקיצות ועד לתוצרים הסופיים במדיות השונות.
בתום הלימודים תהיה בעל ניסיון מעשי עשיר כשברשותך תיק עבודות מקצועי ומרשים לקראת ראיונות עבודה.
נושאי הלימוד:
יסודות העיצוב, תולדות האמנות והעיצוב, קומפוזיציה, רישום, תורת הצבע, הרמוניה, פרופורציות, פורמט, אסתטיקה, סגנון, טיפוגרפיה, פיקטוגרמה, תדמית ראשונית, תהליכים בעיצוב, תוכנות גרפיות – פוטושופ, אילוסטרייטור, דרימוויבר, פלאש, אינדזיין, קמפיין, עקרונות בשיווק ופרסום, איור, לוגו, מיתוג, טקסט ודימוי, עיצוב בתלת מימד, עיצוב חוויתי, תהליכי חשיבה, יצירה ופיתוח קונספט, העברת מסר, בניית אתר, שיווק גרילה, שיווק תוכן, ממשק משתמש, קמפיין אינטראקטיבי, צילום, דפוס, עיצוב אינטראקטיבי, ארטדיירקשן. מדיות (טלוויזיה, פרינט, חוצות, אינטרנט, סלולר, אינטראקטיב, מולטימדיה).