המשרד בעידן המודרני עבר מהפכה התמקצעות, התייעלות והבנת הלקוח, עובדה המגבירה את הצורך במנהלת משרד, אשר תפקידיה בין היתר לקבל החלטות, לזמן פתרונות יצירתיים, ולשפר את רמת התפקוד במשרד תוך נקיטת יוזמה ויצירת אוירה בונה בין הצוות האנושי . מנהלת הלשכה חייבת להיות בעלת ידע עיוני ומעשי רחב בתחום העיסוק של המשרד.
קהל היעד
המעוניינות (והמעוניינים) לעבוד בתחום המינהל המודרני.
נושאי לימוד
מערכות מינהל: מושגי יסוד באזרחות וכלכלה, זכויות עובדים ודיני עבודה, שיווק ומכירות, פרסום.
משרד ממוחשב: במסגרת סדנת יישומי מחשב word, excel, Power Point, internet, outlook
כתיבה טכנית במשרד: דיווח, תיעוד, פרוטוקולים ועוד.
מערכות חשבונאות: עקרונות ניהול החשבונאות התקינה במשרד, ניהול כספים תקין.
מערכות מידע: מחשבים, רשתות, ציוד משרדי ממוחשב, רשתות חברתיות ככלי שימושי, מידע ומודיעין עסקי, מאגרי מידע ושימושים, מאגרי מידע ומכרזים.
מושגי יסוד: כלכלה, בנקאות, משאבי אנוש, משפט(למעוניינות לעבוד במשרדי עו"ד), ביטוח, רכש.
פיתוח מיומנויות אישיות: תקשורת בין-אישית ,אסרטיביות ,מתן שירות , לחץ ושחיקה, ניהול זמן, ניהול דיון.
כמו כן – איך לחפש עבודה(מקורות מידע), איך להתראיין, תכנון קריירה, נימוסים והליכות.