נושאי הלימוד:
-
מדידה חינוכית: מבוא, תיאוריות מדידה, תכנון ופיתוח כלי מדידה
-
תרבות הערכה בית-ספרית וחלופות בהערכת הישגים:מבחנים, תיק עבודות (פורטפוליו), יומן למידה, מטלות ביצוע, מחוון קריטריונים להערכה
-
שיטות מחקר כמותיות בחינוך (למתקדמים)
-
תפקיד רכז הערכה בית-ספרי
-
הערכת תכניות, פרויקטים ותהליכים בית-ספריים
-
יישומי מחשב בשירות הערכה מבוססת נתונים כמנוף לשיפור,היכרות עם תוכנות ומאגרי מידע הקיימים בבית-הספר, איסוף וניהול נתונים, ארגון וניתוח מידע לצורך שיפור, דרכים להצגת מידע לבעלי עניין
-
שימוש מושכל והפקת תועלת מממצאי ההערכה
-
סמינר יישומי: הערכה כמנוף לבניית ארגון לומד
דרכי הוראה ולמידה:
הרצאות, סמינר יישומי, עבודה סדנאית, עבודה אישית ודיונים רפלקטיביים על בסיס התנסות
בתהליכי הערכה