נושאי הלימוד
² תהליך העיבוד התחושתי כבסיס להתפתחות קוגניטיווית ורגשית בילדות המוקדמת
² ראשית הפעילות הגראפית בילדות המוקדמת
² הנטיות העיצוביות המשפיעות על הציור בילדות המוקדמת ובמכלול העשייה הילדית
² חוויית ארגז החול כדגם לפדגוגיה התפתחותית של הפעילות בחומרי
אמנות בילדות המוקדמת
² חוויית תיבות הפעילות כדגם לפדגוגיה התפתחותית של ראשית המשחק ופיתוחן
בכל פאזות הילדות המוקדמת: תינוקות, פעוטות, פעוטים, ילדי גנון וגן
² התנסות עצמית במדיומים בסיסיים של האמנות: חמר, גירי שעווה, צבעי גואש, קולאז'
בגרוטאות נייר, כתשתית להבנת העשייה הילדית
² חוויית הטיול כדגם לפדגוגיה התפתחותית של למידת האקולוגיה של הסביבה
² חוויית חג כדגם לפדגוגיה התפתחותית של תיווך התרבות בכל פאזות הילדות המוקדמת
² יום הולדת כדגם לפדגוגיה התפתחותית של הקשר בין היחיד לחברה בכל הפאזות בילדות
² חוויית חצר הגרוטאות כדגם לחינוך הוליסטי
² התאום בין עיצוב מרחב הגן לבין רצף מבנה היום כתנאי למימוש גישה פדגוגית