מטרות הלימודים:
הרחבה של הכשרת המורה לחינוך מיוחד כמאבחן דידקטי המעמיק בתהליכי למידה
היכרות עם מאפיינים של תלמידים בעלי קשיים קוגניטיביים ולימודיים והדרכים לאבחונם
בתחומי שפה
מיומנויות עיבוד נוירופסיכולוגיות, קריאה, כתיבה וחשבון
הקניית שיטות אבחון, הערכה, טיפול ומתן המלצות והתאמות פרטניות ומערכתיות
קהל היעד:
מורים בחינוך מיוחד בעלי תואר ראשון
נושאי הלימוד:
היבטים של התפתחות נוירופסיכולוגית, פסיכומוטורית ופסיכולוגית
היבטים תיאורטיים ומעשיים של התפתחות תקינה ולקויה של תהליכי שפה, קריאה, כתיבה
וחשבון
אבחון, הערכה וטיפול של ליקויים בתחומי שפה, קריאה, כתיבה וחשבון
היבטים מערכתיים, חברתיים ורגשיים
תהליכים של ויסות עצמי בלמידה
פרקטיקום – עבודה מעשית מודרכת ביישום תהליכי האבחון הדידקטי על-פי חטיבות גיל