מטרת הלימודים:
לימוד דרך עבודה בילדות המוקדמת המבוססת על אינטרגציה של תיאוריות פסיכו-פדגוגיות
עדכניות, הדורשת תכנון מודע של מרחב, זמן וגישה תיווכית רגשית
נושאי הלימוד:
תהליך העיבוד התחושתי כבסיס להתפתחות קוגניטיבית ורגשית בילדות המוקדמת
התודעה כמערכת ייצוגים בזיכרון
יצירת קישורים בין ייצוגים כבסיס לפעילות וללמידה
התפתחות דרכי המשחק בילדות המוקדמת: משחק סמלי-הקשרי, משחק סמלי-דמיוני, משחק
עיצובי ועד לשילוב כל דרכי המשחק
חוויית תיבות הפעילות כדגם לפדגוגיה התפתחותית של ראשית המשחק ופיתוחן בכל פאזות
הילדות המוקדמת
חוויית ארגז החול כדגם לפדגוגיה התפתחותית של הפעילות בחומרי אמנות בילדות המוקדמת
חוויית הטיול כדגם לפדגוגיה התפתחותית של למידת האקולוגיה של הסביבה
חוויית חג כדגם לפדגוגיה התפתחותית של תיווך התרבות בכל פאזות הילדות המוקדמת
יום הולדת כדגם לפדגוגיה התפתחותית של הקשר בין היחיד לחברה בכל פאזות הילדות
חוויית חצר הגרוטאות כדגם לחינוך הוליסטי