תחומי לימוד:
שווק ופסיכולוגיה של השיווק, דו ותלת מימד, מבנים וקומפוזיציות, פרספקטיבה ורישום, מיצוב מסחרי, הבנת והתאמת סחורות, מיצוב חנויות ומחלקות בבתי-כלבו, תולדות העיצוב באוריינטציה לפרסום גרפיקה ושיווק מסחרי, היכרות והתנסות בעבודה עם סוגי סחורות והבנת הצרכים של סוגי החנויות השונות, מבצעים וסוף עונה, הכרת סוגי חומרים ואפן השימוש בהם, כלים ליצירת דקורציות, נגרות, הכנת אמצעי תצוגה לחנויות, עיצוב תכנון וביצוע של אמצעי תצוגה מעמדים ודקורציות, תורת הצבע, צביעה אמנותית, חלון הראווה: תכנון, תאורה, רעיונות ואמצעי תצוגה, עיצוב וביצוע, תדמית אווירה ואירועים, עיצוב פרחים, אריזות, עיצוב שולחנות, גרפיקה ופרסום, תאורה ושילוט, יסודות הצילום, יזמות עסקית.