השיווק הוא גורם חשוב ואף מכריע בארגונים בפן האסטרטגי, התפעולי ולב הפעילות הכלכלית. התחום הינו תחום תחרותי יצירתי ודינאמי מאוד.
תחת תחום השיווק ניתן למצוא תחומים רבים נוספים ובניהם: פרסום, קידום מכירות שיווק ישיר, יחסי ציבור, איסוף מידע, ניתוח שוק וכו'.
שילוב נכון של כל אלו, יחד עם הגדרה מתאימה ואף נאותה של המטרות הארגוניות, יכול לסייע רבות להבאת הארגון להצלחה ולהובלתו בשוק.
שיווק נכון הוא סוד של ההצלחה המסחרית!
מכללת ר"ג מציעה תכנית לימודים חדשנית המשלבת בתוכה פרקטיקה מעשית ולימודים אקדמיים,יחד עם המרצים המנוסים, ברמה גבוהה מאוד.
• הקורס מקנה ידע מעשי ושימוש באמצעי השיווק והפרסום השונים, חשיפת הסטודנטים להיבטים השונים של המערכת השיווקית, לימוד הכנת תכנית שיווקית.
בקורס נלמדים התחומים הבאים:
מבוא לשיווק
התנהגות צרכנים
מידע שיווקי ומחקרי שוק
תכנון מערכת הפצה
שיווק באינטרנט
הכנת תכנית שיווקית
פרסום
מכירות
שיווק ישיר וקידום מכירות
הקורס מקנה 6 נקודות זכות, שבהן ניתן להשתמש בחלק מהתוכניות החד-חוגיות והכלליות לתואר B.A של האוניברסיטה הפתוחה (יש להיוועץ בנושא עם יועצים אקדמיים). ניצול נקודות זכות מותנה אך ורק באישור הועדה לאישור תכניות לימודים של האוניברסיטה הפתוחה.