היחידה ללימודים חוץ אקדמיים במכללת ר"ג

היחידה ללימודים חוץ אקדמיים במכללת ר"ג - מידע כללי

קורסי הסמכה מקצועיים ומגוונים לקראת בחינות רשמיות, ממשלתיות ומוסדיות.

צור קשר עם מוסד הלימודים
03-6710000
או
השאירו פרטים ויועץ יחזור אליכם
שם מלא:
טלפון נייד:
דוא"ל:
עיר:
ת.ז:
ניהול פרסום ושיווק
תנאי רישום:
1.ראיון אישי.
2.בעלי תעודת בגרות ישראלית מלאה או 12 שנות לימוד.
3.בעלי תעודה שוות ערך לתעודת בגרות ישראלית.
4.בעלי תעודת סיום של מכינה אוניברסיטאית.


תיאור התעודה:
בסיום הקורס תוענק תעודת גמר מטעם מכללת רמת גן.


משך הלימודים:
10 חודשים

זמני לימוד:
לימודי ערב

תחומי לימוד:

השיווק הוא גורם חשוב ואף מכריע בארגונים בפן האסטרטגי, התפעולי ולב הפעילות הכלכלית. התחום הינו תחום תחרותי יצירתי ודינאמי מאוד.
תחת תחום השיווק ניתן למצוא תחומים רבים נוספים ובניהם: פרסום, קידום מכירות שיווק ישיר, יחסי ציבור,  איסוף מידע, ניתוח שוק וכו'.
שילוב נכון של כל אלו, יחד עם הגדרה מתאימה ואף נאותה של המטרות הארגוניות, יכול לסייע רבות להבאת הארגון להצלחה ולהובלתו בשוק.
שיווק נכון הוא סוד של ההצלחה המסחרית!
מכללת ר"ג מציעה תכנית לימודים חדשנית המשלבת בתוכה פרקטיקה מעשית ולימודים אקדמיים,יחד עם המרצים המנוסים, ברמה גבוהה מאוד.

• הקורס מקנה  ידע מעשי ושימוש באמצעי השיווק והפרסום השונים, חשיפת הסטודנטים להיבטים השונים של המערכת השיווקית, לימוד הכנת תכנית שיווקית.

בקורס נלמדים התחומים הבאים:
מבוא לשיווק
התנהגות צרכנים
מידע שיווקי ומחקרי שוק
תכנון מערכת הפצה
שיווק באינטרנט
הכנת תכנית שיווקית
פרסום
מכירות
שיווק ישיר וקידום מכירות

הקורס מקנה 6 נקודות זכות, שבהן ניתן להשתמש בחלק מהתוכניות החד-חוגיות והכלליות לתואר B.A  של האוניברסיטה הפתוחה (יש להיוועץ בנושא עם יועצים אקדמיים). ניצול נקודות זכות מותנה אך ורק באישור הועדה לאישור תכניות לימודים של האוניברסיטה הפתוחה.

הערות:
התעודה מותנית:
• הגשת מטלות לאורך הקורס
• פרויקט גמר
• 80% נוכחות חובה

* המכללה שומרת לעצמה את הזכות לערוך שינויים בתכני הלימוד בהתאם להחלטותיה.




*התכנים בעמוד זה מתעדכנים אחת לכמה חודשים
סגור