קורס ייחודי בשוק הנדל"ן הישראלי אשר נבנה במיוחד לכל העוסקים בנדל"ן בישראל: מתווכים, משקיעים, יזמים, מוכרים וקונים.
מי שעוסק היום בשיווק נדל"ן ובתיווך יודע היטב כי האינטרנט היא פלטפורמה חשובה והכרחית ביותר בהשגת המטרות השיווקיות, בחשיפה, בשיווק, בגיוס לקוחות, ובביצוע מכירות מוצלחות בשוק הנדל"ן.
כיצד להשתמש באינטרנט בצורה הטובה ביותר? איך לאתר כונסי נכסים? איך למצוא קוני דירות? איך לבנות נוכחות טובה באינטרנט? איך ליצור חשיפה יעילה באינטרנט? כיצד להפעיל את מערכות הדואר האלקטרוני לטובת עסקי הנדל"ן? כיצד ליצור סינרגיה בעבודת המשרד עם מערכות המידע האינטרנטיות? על מה חשוב מאוד להקפיד היום כדי לא לעבור את החוק הישראלי? מהי התוכנה המתאימה לי? מה אני יכול להשיג ברשת, אתרי אינטרנט, דוגמאות והדגמות.
איך לבנות נוכחות (אתר) טובה בנדל"ן באינטרנט? איך לאתר ולנתח מידע על הגולשים לאתרים שלנו? איזה מסקנות שיווקיות ניתן להסיק מכך בתחום הנדל"ן? איך להשתמש בכלים של גוגל למעקב אחרי הפעילות באתר שלי?
מיטב המרצים בשוק הנדל"ן והאינטרנט:
1. מנכ"ל רשת נדל"ן ישראלית (לשעבר) שפעילותה עתירה בשימוש במערכות המידע.
היום מוסמך בתוכנית השגרירים של גוגל, חונך מורשה של משרד התמ"ת לחונכות בנדל"ן.
2. מנכ"ל חברת מחשוב לתוכנות ובניית אתרי אינטרנט למערכות תקשוב לנדל"ניסטים.
3. מומחה אינטרנט שעוסק בתחום ומתמחה בקידום וטיפוח אתרי אינטרנט של נדל"ניסטים.
תכנית הקורס:
1. הרצאת מבוא : האינטרנט ועסקי הנדל"ן שלך
הרצאה על האינטרנט ועל צורות השימוש בו בשוק הנדל"ן הישראלי ובעולם, אתרים, שליטה מרחוק, דוא"ל, הדמיות, סרטונים, עם דוגמאות והתנסות בכיתת המחשבים לכל משתתף.
2. הכללים לבניית אתרי אינטרנט למתווכים, למשקיעים לעוסקים בנדל"ן
מה הם הצרכים של איש הנדל"ן מהאינטרנט שלו? מה הם סוגי האתרים הקיימים היום ? איך בונים בהתאם לצרכים את אתר האינטרנט המתאים להשגת הצרכים הללו.
3. הכללים לבניית אתרי אינטרנט למשווקי פרויקטים בנדל"ן
אינטרנט לשיווק ולמכירות של נדל"ן, איך משווקים פרויקטים באינטרנט? איך משווקים דירות יד שנייה ? איך לבנות אתר אינטרנט ש"יספק את הסחורה" ויביא לקוחות.
4. השימוש בכלים "חכמים" (חלקם חינמיים) להשגת קונים ומוכרים למתווכים באינטרנט
שימוש בכלים באינטרנט, כלים של גוגל, פייסבוק, טויטר, מיקרוסופט ועוד. השיעור כולל הדגמות וכל תלמיד יבצע משולחנו חלק המהמטלות לשימושו.
5. השימוש במערכות אי מייל ובמייל מרקטינג לשיווק נדל"ן, לשת"פ ועוד.
הצגת הנושא ואופן השימוש בדואר אלקטרוני לקמפיין מובנה, מערכות "הטייס האוטומטי" למייל מרקטינג, חוק הבזק וכללי הספאם, ביצוע קמפיין דואר אלקטרוני הלכה למעשה.
6. השימוש בסרטים ובמצגות לשיווק נדל"ן
הכנת מצגת על פרויקט נדל"ן בPP, הפצה דרך מנועי חיפוש, הפצה ויראלית, הכנה והפצה של סרטי פירסום קצרים לנדל"ן שאתה רוצה למכור, שיטות חשיפה והגברת האפקטיביות של הסרטון.
7. השימוש בפייסבוק לקידום עסקי הנדל"ן, טוקבקים, פורומים, קידום המותג שלך באינטרנט
שימוש פרקטי במערכות אינטרנט לקידום המותג שלך וחשיפתך המקצועית באינטרנט, מה חשוב לדעת ולהכיר, איך עושים את זה, קידום ממומן, קידום אורגני, איך זה עובד, מה הם אתרי המפתח בארץ לשיווק (חינם)?
8. הצגת מערכות מידע לניהול עסקי\משרדי נדל"ן
הצגת מערכות תוכנה ישראליות לתחום האינטרנט לאנשי נדל"ן , מה חשוב לבדוק ? מה המחיר? הדרכה ותמיכה שוטפת? אחריות, תכונות, התאמה לצרכי הלקוח.
9. לאן האינטרנט הולך וכיצד זה ישפיע עלי? סיכום
בעוד 5 שנים יראה האינטרנט אחרת, אם נדע לאן זה הולך מחר נדע מה לעשות היום, המגמות באינטרנט, הקהילות החברתיות, השחקנים הגדולים ומה שהם מכינים לנו, קצת עתידנות על מכירות ושיווק באינטרנט.