קורס התנהלות פוליטית במדיה חברתית.
רכישת כלים מעשיים להתנהלות שיווקית נכונה שתעזור למיתוג ובניית קהילת תומכים ברשת.
המדיה החברתית מהווה ממשק וחיבור ישיר לאנשים, עסקים ומותגים. באמצעות המדיה החברתית ניתן ליצור קשר ולעקוב אחרי מושאי עניין כמו ידוענים, פוליטיקאים, מדענים ויזמים ועסקים ומותגים שונים.
יכולת המיתוג והובלת הדעה השתפרה פלאים באמצעות יכולות השיווק והשיתוף במדיה החברתית. המדיה החברתית השפיעה במישור המדיני, בהיותה אלמנט מכריע בהפיכת משטרים במזרח התיכון ואף במיתוג ובנייה של נשיאים ופוליטיקאים ברחבי העולם. ברק אובמה היה מבין הראשונים שהשתמשו במדיה החברתית למיתוג עצמי והובלת קמפיין פוליטי ויראלי שזכה לחשיפה והוביל לבחירתו לנשיאות ארה"ב. השינוי האמיתי במדיה החברתית היא בהזדמנות שיש לכל אחד להשפיע ולהשמיע את קולו – זו גם הסיבה שלמעשה מדובר בדמוקרטיה האמיתית של העולם –כולם יכולים להשמיע את קולם וכאן בדיוק טמונה ההזדמנות האמיתית של פוליטיקאים ועוזריהם.
קורס זה הוא ייחודי וראשון מסוגו המלמד כיצד ניתן באמצעות התנהלות פוליטית נכונה במדיה החברתית לבנות ולקדם אג'נדות ואישים חשובים ברשת. הקורס מציע ארגז כלים לכל מועמד שמעוניין לעסוק ולהתקדם במישור הפוליטי. הקורס מועבר על ידי מרצים המנוסים במיתוג בזירה הפוליטית וכמובן בשימוש נכון במגוון הפלטפורמות שמציעה המדיה החברתית.
תחומי הלימוד:
ניהול קמפיין פוליטי ברשת, אסטרטגיה תקשורתית ברשת, עבודה מול העיתונות והבלוגספירה, מיתוג פוליטי ודיפלומטי במדיה החברתית, ניתוח קמפיינים של פוליטיקאיים ברשת, שיווק בפייסבוק, ניהול משברים, גיוס תרומות, ממלכתיות ברשת ועוד.