מכללת סומו מובילה בשנים האחרונות את ענף ההדרכה בקורסי השיווק במדיה החברתית. ענף השיווק בוידאו מהווה את עיקר פעולות השיווק במדיה החברתית והיוטיוב נחשב כמנוע החיפוש השני בגודלו בעולם (לצד גוגל, שקנתה את יוטיוב) . הקורס שיווק בוידאו של מכללת סומו, מתמקד בכל מה שקשור ליצירת סרטונים ויראליים למטרות שיווק באינטרנט. וידאו טוב יוצר באזז ותגובות אצל הגולשים- דבר שמועיל מאוד לכל קמפיין שיווקי מבחינת חשיפה והצלחה כלכלית.
כדאי לדעת ש...
- מעל- 50% מכלל האוכלוסייה העולמית ולמעלה מ- 70% מגולשי האינטרנט צופים בסרטוני וידאו באינטרנט.
- מספר הצופים בסרטוני וידאו ישירות מהסמארטפון יעבור את 50 מיליון המשתמשים בשנת 2012.
- יש 4 מיליארד דפים נצפים ביוטיוב מדי יום!
לאחר שברור לכולנו שהשיווק החל משנת 2012 חייב לכלול סרטוני וידאו, נעבור לפרט את נושאי הלימוד בקורס-
- סקירה כללית של עולם השיווק במדיה החברתית, השינויים והמהפכה שנוצרה וכן השלכותיה על הצרכנים.
- יסודות הקידום בגוגל, ביטויים ביוטיוב, זיהוי מגמות לקידום סרטונים, שימוש במילות מפתח נכונות.
- עוד נעסוק לעומק בנושאים: כיצד לפתוח ערוץ ביוטיוב? ממשק הגדרות ביוטיוב לקידום הפרופיל, כתיבה שיווקית ביוטיוב, צילום ועריכה, איך מייצרים סרטון – כולל תרגולים מעשיים, כיצד מעלים סרטונים ליוטיוב וכיצד משווקים ומקדמים אותם ברשת ובמדיה החברתית, סטטיסטיקות – בקרה ואופטימיזציה לסטטיסטיקות הצפייה בסרטונים שלכם.