הנושאים בהם עוסק הקורס:
צרכנים, שוק, שיווק, קהל מטרה, מסחר, תעשיה, שוק, תחרות, שיווק, אמצעי שיווק, קהל מטרה, אסטרטגיות שיווק, דימוי ציבורי, צרכנים מהסוג האחר, מחקרי שוק, מלחמות מוצרים, מקום חטיבת השיווק בתוך החברות, השפעת אנשי הענף על אנשי ודרכי פרסום, חברות ענק ועסקים קטנים- צורת פרסום.מותגים, מהו מותג, תהליך בניית מותגים, מחזור חיי מוצר, סוג הפרסום בהתאמה למחזור חיי המוצר, ארכיטקטורת מותגים, מיצוב, מותג פרטי ועוד.
בקורס תערך סדרת תרגילי פרויקט מקצועיים הממחישים את הדרך ליצירת טקסטים מורכבים ומתווה לסלוגן אטרקטיבי ולתסריט, סדרת תרגילי כיתה קצרים הממחישים את דרך החשיבה ליצירת דימויים למודעות, סדרת תרגילי פרויקט מקצועיים, הממחישים את דרך החשיבה ליצירת דימויים לסרטי פרסומת.Corporate Identity - תדמית חברה, מגמות עכשוויות בעולם הפרסום, מאבק היוקרה בין פרסום ליח"צ, בעיות משווקים בעולם רווי מדיה, אמצעי פרסום שהם מעבר לפרסום, תוכן שיווקי, קידום אתרים בגוגל, אורגני SEO קידום ממומן, פייסבוק, יוטיוב ועוד.
התוכנות פוטושופ, אילסטרטור ופלאש ילמדו באופן בסיסי.
*הקורס ילוו בפרויקטים מעשיים ביציאה למשרדי פרסום ובסטאז'.