מבוא לאנימציה ממוחשבת, מושגי יסוד בגרפיקה תלת-מימדית והדמיה, בניית גופים תלת-מימדיים, שינוי גופים, פרספקטיבה, צל ונקודות מבט, בניית דמויות (שלד, שרירים, עור), טקסטורות והדמיית חומרים, סוגי תאורה, גופים קשים/גופים רכים, רינדור תמונות ואנימציה והנפשה של מודלים תלת-מימדיים.
לאחר לימוד היסודות, יבחר כל תלמיד בנושא אחד להתמקדות והתעמקות נוספת (הדמיה לאדריכלות, הדמיית אובייקטים, הדמיית דמויות או אנימציה) ובתחום זה יבצע את הפרויקט המסכם לקורס זה.