שנה ראשונה- העקרונות החיוניים
השנה הראשונה מבוססת על חקר עמוק של הגוף, הפסיכולוגיה (של השחקן), הדמיון והרגש.
זוהי עבודת מודעות בלתי רגילה שעוסקת בחולשות ובאיכויות של כל אחד ואחד, עבודה איטית וממושכת של "מטמורפוזה".
שיעורי הבסיס כוללים :
1. PHYSICAL TRAINING
* מודעות גופנית דרך שיטות כגון: MEZIERES, LABAN, FELDENKREISS, YOGA
* טכניקות גופניות דרך שיטות כגון: Decroux ו Contact Improvisation
2. שיעור עם טיירי מורל
השחקן הפיזי, הדמות הפיזית
3. שיעור עם נלי עמר
משחק דרך מסכה, שחקן וקהל
4. הדגש האישי
שיעור קבוצתי שבו השחקן מתמודד לבד על הבמה מול שני המורים יחד, שונים בגישה וטכניקה אך משלימים בהתבוננותם, על- מנת לחשוף כמה שיותר צבעים ייחודיים ( התכונות הבולטות והחלשות).
5. סדנאות
מפגשים עם יוצרים שונים בנושאים כגון: השחקן והמוזיקה, השחקן והטקסט ועוד.
שנה שניה - תיאטרון עכשווי
בשנה הזו אנחנו מעמיקים ומחזקים את הנלמד דרך פרויקטים אישיים וקבוצתיים.
השחקן במרכז הבמה העכשווית הבינלאומית.
איך "לתפוס" את האקטואליה, מהם "השפות החדשות" הנוכחות היום?
חומרים-טקסטים, חומרים-גוף, חומרים-חפצים נוכחים כיום?
שיעורי הבסיס כוללים :
1. PHYSICAL TRAINING
המשך והעמקה של החומר של השנה הראשונה
2. עבודה קולית
עבודה על נשימה, תעודה וקצב- פיתוח הקול המזמר וגם הקול המדבר.
3. השחקן בתיאטרון הפיזי העכשווי:
*כתיבה תנועתית ווריאציה תנועתית
* גוף וחומרים
*גוף מציאותי וגוף דמיוני
השחקן לומד לארגן ולתת מהות לנוכחותו על הבמה על ידי התנועה או הגוף, משחק אינטימי או קיצוני . ההתארגנות הזו יכולה להיות מתוחכמת או פשוטה- מורכבת כמו המציאות כאשר השחקן בהתגייסות טוטאלית ואמיתית .
4. השחקן והתפקיד:
* השחקן פוגש את הזרמים הגדולים של הבמה העכשווית.
הוא המתמודד עם "דמויות" של מחזאים עכשוויים בין- לאומיים המביאים לנו בדרכם הייחודית תפיסה שונה של שפה ועולם תיאטרוני: יעלי רונן, Jean Pierre Simeon, Philippe Minyana, Wajdi Mouawad, Howard Barker , Valere Novarina
*ניתוח אנליטי ופרשני של הטקסט
* חקר של הקולות של הטקסט
5. דרמטורגיה:
אפליקציה של קונספטים תיאורטיים על הבמה
פרויקטים
שיתוף פעולה עם במאים צעירים, בתיאטרון פיזי או בתיאטרון טקסט כאשר השחקנים לומדים את כל תהליך ההפקה, ומבוימים לקראת הופעות מול קהל.
שנה שלישית- הקמת להקה מקצועית וחשיפה לבמה הבינלאומית
בית הספר מציע ללוות את הכיתה\קבוצה בהתמקצעות על- ידי הקמת להקה.
לימודי הבסיס יימשכו גם בשנה הזו והלהקה תקים פרויקטים המלווים בכותב או מחזאי, ובמאי לקראת סיבוב הופעות.
* ליווי אומנותי ואדמיניסטרטיבי
* חזרות והופעות בארץ.
* הופעות בפסטיבלים בחו"ל.