א. תנועת האדם, רקע- מהות ומשמעות (אבולוציה ופילוסופיה), היבטים התנהגותיים (פסיכוסוציאליים, אנתרופולוגיים ופסיכומוטוריים), תפקוד הגוף בפעילויות מוטוריות וניתוח של מיומנויות מוטוריות.
ב. חינוך - מבוא ללימודים מתקדמים בחינוך כדיסציפלינה מדעית (היסטוריה, פילוסופיה, פסיכולוגיה, סוציולוגיה, שיטות מחקר, מדידה והערכה, מינהל, פיתוח תכניות לימודים ותיאוריות של הוראה).
ג. מיומנויות מוטוריות - שליטה, הבנה והתנסות במגוון של מיומנויות מוטוריות, בתנועה, בספורט ובמחול.
ד. הכשרה מקצועית - יישום ההלכה למעשה בתחומי ההתמחות החינוכית בהוראה בביה"ס ובהדרכה.
ה. התמחות - התמקדות בתחום אחד או בכמה תחומים .
מגמות:
חינוך גופני לגיל הרך
מחול
פעילות גופנית מותאמת
ניתוח יישומי של ההתנהגות
פעילות גופנית לקשישים
שיקום לב
ניהול ספורט
אימון