פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
איריס | 13:11  16/02/08
שלום, האם הלימודים נחשבים כמעניינים? שמעתי שזה משעמם וקשה, כיצד בא לידי ביטוי הקושי בלימודים? תודה
סטודנטית שנה ג' | 20:12  16/02/08
העניין שבלימודי חשבונאות,לדעתי לפחות,הוא מה שנותן את המוטיביציה ואת הכח לקושי שבחשבונאות. וחשבנואות זה הרבה דברים אבל מה שבטוח לא משעמם. ולשאלת הקושי - צריך להשקיע בלי סוף,לא פשוט.
רו"ח איל שרבי | 12:18  18/02/08
מעניין זה עניין סובייקטיבי, יש כאלו שכל הלימודים וכל הנושאים הנלמדים מעניינים אותם יש כאלו שרק חלק (לדוגמא מיסים, ביקורת, פיננסית וכד) ויש כאלו שרק מעוננים לסיים את הלימודים. אני סבור שבכל לימודים יש נושאים מעניינים יותר ופחות ועלייך למצוא את העניין בכל דבר. הלימודים קשים ומצריכים הרבה השקעה, זה לא מיועד לכל אחד/ת, הקושי מתבטא בהיקף חומר גדול, חומר מורכב, הרבה תרגול ולמידה עצמית, קושי פסיכולוגי בגלל עומס ולחץ בחינות...בקיצור..לא קל...אבל עוברים את זה בסוף!!
vertical | 14:35  23/02/08
איריס יקירתי, נראה לי שאת מפספסת משהו מהותי כאן. השאלה שאת צריכה לשאול את עצמך היא האם העבודה תעניין אותך לא מפחות ואף יותר מאשר הלימודים. הרי תעסקי בזה 40 שנה... תשוחחי עם רואי חשבון ונסי להבין את אופי העבודה שלהם. אני יכול לומר לך שבהרבה מקרים הלימודים הרבה יותר מעניינים מהעבודה אבל זה סוביקטיבי. שוחחי עם רואה חשבון ונסי לראות איך נראה יום עבודה שלו והאם זה מתאים לך. בהצלחה רואה חשבון ותיק
סגור