פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שירלי | 08:57  18/02/08
שלום חברים. רציתי להתייעץ בקשר למשהו. לפי מה שהבנתי דרך ספריית המקצועות זה שיועץ מס יכול גם להיות חשב או מנהל כספים בחברה , אז לא עדיף ללמוד יעוץ מס ולא ראיית חשבון ? משהו יכול להסביר לי מה עדיף יותר או למה ראיית חשבון עדיף יותר ? תודה.
רו"ח איל שרבי | 12:16  18/02/08
כדי להיות חשב בחברה בינונית / גדולה הדרישות המינימאליות הן להיות רו"ח עם ניסיון. נכון שתוכל למצוא לעיתים בחברה חשב שהוא ללא רקע של רו"ח וזה יהיה בד"כ בחברות קטנות או בינוניות קטנות שאותו אדם צמח וצבר ניסיון ואמון של ההנהלה. אם אותו אדם ינסה לעבור ולהיות חשב בארגון אחר הוא צפוי להיתקל בקשיים רבים וימצא את עצמו בעדיפות נחותה מול רו"ח עם ניסיון מועט משלו. כדי לדעת את האמת אני ממליץ לך להציץ במדור דרושים בעיתונים וראה את הדרישות למשרת חשב, אתה תמצא שהדרישה המינימאלית היא רישיון רו"ח. הבדלים נוספים לדוגמא- יועץ מס אינו יכול לחתום על דוח מבקרים של חברה המקצוע שלו מוגבל מאד יחסית לרו"ח, הוא מתמחה בצד המיסויי כאשר רו"ח מכיר את המכלול (ההבדל הוא כמו בין אח/ות לרופא). מה עדיף?! תלוי בך.
סגור