המרכז הבינתחומי הרצליה השיק קמפיין פרסומי חדש תחת הסיסמא "עיין. ערך. מצוינות". באמצעות הקמפיין מציג הבינתחומי סיפורים אישיים של סטודנטים, בוגרים וחברי סגל נבחרים, המייצגים, כל אחד בתחומו, מצוינות אישית.
כמו כן, כחלק מהקמפיין באינטרנט, מזמין הבינתחומי הרצליה את הגולשים לכתוב על המצוינות האישית שלהם. המצוין מבין המועמדים, שיבחר על-ידי ועדה מיוחדת שבראשה עומד פרופ' אמנון רובינשטיין, יקבל מלגת מצוינות ללימודים בבינתחומי בשנת הלימודים הקרובה.
מיום היווסדו הבינתחומי הרצליה שם לו למטרה להכשיר את מנהיגי העתיד של החברה הישראלית על- ידי קידום ערכים כדוגמת יזמות, תרומה לחברה, מנהיגות ומצוינות.
חלק מהסטודנטים שמשתתפים בקמפיין התקבלו ללימודים בבינתחומי תחת קטגוריות קבלה מיוחדות לבעלי הישגים מרשימים ויוצאי דופן בתרומה לקהילה או בעלי יכולת מנהיגות מוכחת. כמו כן, הקמפיין מציג חלק מחברי הסגל הבכיר במרכז הבינתחומי הכותבים "מהי מצוינות עבורם".
הקמפיין עלה בעיתונות ובאתרי האינטרנט YNET, MSN ו נענע 10.
http://www.idc.ac.il/metzuyanut/?ref=188