פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אלי | 09:55  10/04/08
שלום רב, אשמח לשמוע את דעתכם המלומדת, הנני סטודנט לחשבונאות שנה ראשונה ועו"ד, אבקש לשמוע את דעתך לגבי השכר הריאלי שעלי לדרוש במסגרת עבודתי כטרום סטאג'ר וכן כסטאג'ר בעתיד. כמו כן אשמח לדעת מה לדעתך התחום שמהווה "היהלום שבכתר" מבחינת שכר ויוקרה מקצועית, אשמח אם תפנה אותי לנישה/נישות ספציפיות וממוקדות שלדעתך קשה יותר להתקבל אליהן, קבלתי אופציה לבחור באיזו נישה שארצה בסטאג' וההתלבטות גדולה. שמעתי על המחלקה הכלכלית \ מקצועית \ מיסוי מע' מידע \ כנישות נחשקות יותר ויוקרתיות יותר האם יש בכך אמת ? כמו כן מה דעתך על טרום סטאג' במח' מערכות מידע ? המון תודה
רו"ח איל שרבי | 14:31  15/04/08
קצת קשה להתמקח בסטאז'', השכר הוא די קבוע ולא נתון להרבה משא ומתן, לכן מה שמציעים לך נסה קצת להעלות. לא רשמת באיזו התמחות עסקת כעו"ד, זה גם משנה, יש דברים שהם קשורים ואולי יענינו אותך. אנא פרט קצת יותר בכדי שאוכל לעזור יותר.באשר למערכות מידע - לדעתי זהו התחום העתידי, אך לא כל אחד נמשך אליו. אני חושב שעליך לבחור תחום לא רק לפי ההצלחה בו אלא לפי העניין שלך בו.
אני | 07:51  20/04/08
המון תודה על היענותך, הדבר חשוב לי מאוד... במסגרת התמחותי עסקתי במשפט אזרחי ופלילי וכן המון ליטיגציה. אני בעיקר מתעניין בתחומי המיסוי ושוק ההון (ארה"ב ומעט בארץ) בנושאי מניות ואופציות, כמו גם ניתוחי כדאיות השקעה זהו עוד תחום שיש לי עניין רב בו. אכוון לכוונתי - תחומים בעלי דרישות קבלה גבוהות יותר, מס' מקומות מצומצם, ופוטנציאל השתכרות גבוה (ברור לי שהדבר נתון ליכולותי ובכל זאת אף בתחום המשפט יש תחומים בעלי שכר התחלתי גבוה יותר מאחרים ותחרות רבה יותר על כל מקום) אודה לתשובה ספציפית כיוון ואני צריך להתחיל ממקום כלשהו וכרגע אין לי ולו קצה חוט (אפשר שתפנה אותי למס' תחומים ואערוך בדיקה בעצמי)
סגור